با صندوق مکانیزه آنلاین به راحتی حسابداری  کسب و کار خود را انجام دهید.

 با توجه به اینکه شما هدف از راه اندازی نرم افزار حسابداری شرکتی را برای مدیریت راحت تر گزارشات مالیات می خواهید می توانید با تهیه صندوق مکانیزه فروش جمع هم فعالیت های مالی و مالیاتی خود را مدیریت کنید نکته پر اهمیت استفاده از این نرم افزار این است که به صورت آنلاین ارائه میشود و شما به راحتی هر زمان و هر مکان میتوانید به حسابداری مالی خود دسترسی داشته باشید.

مناسب انواع صنف ها

نرم افزار حسابداری فروشگاهی جمع با کاربری آسان برای بیش از 40 صنف مختلف (حسابداری فروشگاهی، شرکتی و تولیدی) طراحی و راه اندازی شده است. به شما این امکان را خواهد داد که به راحتی و به سادگی حساب های خود، سود و زیان، صدور سند، فاکتور ها و عملیات مالی خود را در پایان هر سال مالی انجام دهید. نرم افزار فروشگاهی آنلاین جمع برای اصناف مختلف از جمله رستوران ها، تالار ها، سوپری ها، کترینگ ها، فروشگاه های لوازم آرایشی و مزون های لباس فروشی ها و .... مناسب است که با توجه به ویژگی آنلاین بودن و امنیت و پشتیبانی قوی تیم پیشنهاد خوبی برای کاربری آسان و راحت شما می باشد.

صندوق مکانیزه فروش چه مزیت هایی دارد

برای دقت و نظم در امور مالی شرکت خود و ثبت فاکتور مشتری ها از صندوق مکانیزه استفاده می شود تا با کمترین خطا در شفافیت مالی انجام شود تا در  صورت نیاز به استناد به مدارک مالی برای تحویل گزارشات مالیات فصلی و ارزش افزوده به ادراه دارایی بدون  مشکل انجام شود.

  •  انجام عملیات حسابداری

  • انجام عملیات بازرگانی 

  •  گزارشات ارزش افزوده

  • گزارشات مالیات فصلی

  • حقوق و دستمزد

  • ثبت سفارش های خرید

  • ثبت سقارش های فروش

  • شفافیت در  مالیات

صندوق مکانیزه آنلاین برای کسب و کار شما

در سال های اخیر استفاده از نرم افزار های ابری رواج پیدا کرده است. ویژگی که مدیران  را به استفاده بیشتر از نرم افزار های آنلاین ترغیب می کند کاربری آسان و استفاده از آن در هر موقعیت زمانی و مکانی است. تیم نرم افزاری جمع این امکان را ایجاد کرده است که بدون نیاز به نصب و تنها با اکانتی که برای سیستم مالی شما تعریف شده می توانید از هر مکان و در هر زمان تنها با دسترسی به اینترنت و داشتن یک گوشی و یا لب تاپ به راحتی از تمامی امکانات حسابداری استفاد کنید.

از آنجایی که نصب صندوق مکانیزه اجباری می باشد و برای روشن شدن خرید و فروش ها و مدیریت دولت برای جلوگیری از قاچاق کالا بهترین کار راه اندازی صندوق فروش می باشد. در این بین آنلاین بودن صندوق مکانیزه جمع یک ویژگی عالی برای کسب و کارها است. مدیریت صندوق از هر جا و هر مکان این امکان را ایجاد می کند که به بهترین نحو ممکن با انجام به موقع حسابداری های خود از رضایت کامل برخوردار باشید.

در ضمن از شر حساب و کتاب های دفتری و ایجاد شدن خطا به دور بوده و به این شکل در وقت و زمان صرفه جویی می شود. و از نظم بالایی در مدیریت خرید و فروش ها، جابجایی کالا در انبار، دریافتی و پرداختی ها و گزارش گیری روزانه و ماهانه برخوردار میشوید. در اصل با راه اندازی صندوق مکانیزه شما در کنار شفاف سازی مالیاتی یک مجموعه حسابداری برای کسب و کار خود نیز خواهید داشت که هم میتواند به بارکد خوان متصل باشد هم میتواند به دستگاه فیش پرینتر نصب باشد.

همه مشاغل با اسم صندوق مکانیزه فروش آشنایی دارند. در خرید و فروش کالا در کشور از تهیه مواد اولیه تا تولید و خرید و فروش توسط واسطه های کالا تا رسیدن به دست مشتری همه مراحلی است که در چرخه اقتصادی کشور تاثیر دارد در این بین بعضی از عوامل که نقش بسزایی در سود آوری اجناس برای خودشان را دارند بدون ثبت اطلاعات مالی از این چرخه بدون دادن مالیات فرار می کنند. راه اندازی صندوق مکانیزه فروش باعث می شود که از معافیت های مالیاتی افرادی که زیر 12 میلیون در آمد دارند معاف بشوند.

استفاده ی چندین کاربره

یکی از نکات مثبت استفاده از سیستم نرم افزار حسابداری جمع امکان استفاده چند کاربره به شعبه ی های متعدد است. با این ویژگی کلی از هزینه ها کم می شود و کاربران شعبه ها می توانند به اطلاعات دسترسی داشته باشند و از امکانات نرم افزاری استفاده کنند.

استفاده بدون نیاز به نصب

برترین ویژگی که صندوق مکانیزه فروش را نسبت به دیگر صندوق های فروش برتر می کند. راه اندازی آن بدون نیاز به نصب است. کاربر به راحتی از هر جا که باشد با ورود به اکانت امنیتی خود می تواند کنترل صندوق فروش خود را در دست داشته باشد. البته ویژگی استفاده از هر زمان را هم میتوان به برای این سیستم تعریف کرد چون با راه اندازی به صورت آنلاین به راحتی میتوان بدون محدویت زمانی به راحتی کارها را انجام داد.

برای مشاوره و خرید محصول با شماره ۶۲۹۸۱-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید و یا به آدرس اینترنتی (hesabdari.info) ما مراجعه کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.