شرکت توزیع ابزار آروا و تقدیر از کادر درمانی کشور

به‌منظور قدردانی از فعالیت‌های شبانه روزی کادر درمانی کشور در مراقبت از بیماران مبتلا به کرونا، شرکت توزیع ابزار آروا بر آن شد تا ۴۵۰ بسته هدیه از محصولات تولیدی این شرکت را به پرستاران بیمارستان مسیح دانشوری، از مراکز اصلی پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در  ایران، اهدا نماید و از خدمات آنها تجلیل به عمل آورد.

شرکت توزیع ابزار آروا با  تولید طیف وسیعی از ابزارآلات صنعتی مورد نیاز چرخه کسب و کار، گام محکم و استواری درساخت داخل ابزارآلات و تجهیزات مورد نیاز صنایع کشور با کیفیت بالا و مطابق با پیشرفتهای ابزار صنعتی و خانگی جهانی برداشته است. مدیران این شرکت سعی داشته اند که با خلاقیت و تلاش زیاد در گسترش و تعالی زیر ساختهای عمرانی کشور کوشا باشند و پیش به سوی تکنولوژی های جدید صنعت ابزار قدم بردارند.

شرکت توزیع ابزار آروا با مدیریت جناب آقای محمد امین مصلایی پور یزدی، اولین کارخانه تولیدی ابزارآلات در کشور می باشد که از سال ۹۳ تولیدات خود را در ۱۰ محصول اینورتر جوشکاری، اتو قیچی لوله سبز و متعلقات آن، انبر جوش و اتصال، دستکش های ایمنی لاتکس، چکش مهندسی و دوشاخ، انبر آرماتوربندی، آچار فرانسه در سایزهای ۸اینچ، ۱۰ اینچ، ۱۲ اینچ، ۱۵ اینچ، گونیای آهنگری، جعبه ابزار فلزی، جعبه ابزار پلاستیکی، کیف ابزار و …  به بازار عرضه نموده است. این شرکت در این مدت با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری توانست در صنعت تولید ملی بدرخشد و محصولات خود را مطابق با استاندارد جهانی ارائه نماید.

شرکت آروا از سال ۱۳۹۰ بررسی لازم را در واحد تحقیق و توسعه خود درباره تولید داخلی اینورتر های جوش در دستور کار قرار داد. شرکت توزیع ابزار آروا در سال ۱۳۹۲ اولین نمونه تولیدات خود را روانه بازار کرد و در مدت کوتاهی در سال ۱۳۹۳ خط تولید اینورتر را بصورت کامل راه اندازی نمود، بطوریکه  با بهره گیری از تکنولوژی روز و پرسنل مجرب موفق به تولید بیش از ۱۰ مدل اینورتر با مشخصات متفاوت و مناسب برای کار تمام کاربران گردید.

در عصر کنونی ارائه خدمات پس از فروش مطمئن و گسترده توسط شرکت های تولید کننده یکی از مهمترین شاخص های انتخاب مشتریان می باشد. تولید کنندگان سعی می کنند علاوه بر بالا بردن کیفیت محصولات و اضافه کردن امکانات جدید و بروز کردن فن آوری محصولات تولیدی، در ارائه خدمات نیز از یکدیگر پیشی بگیرند و با تنوع بخشیدن و بروز کردن این خدمات نظر مشتریان را برای خرید محصولاتشان جلب نمایند.

ارائه خدمات پس از فروش متمایز و قدرتمند همواره در دستور کار شرکت توزیع ابزار آروا  قرار داشته و جلب رضایت مشتریان سر لوحه کار واحد خدمات مشتریان می باشد .به علت کیفیت بالای محصولات آروا، افزایش گارانتی محصولات محصولات شرکت در دستور کار قرار گرفت و با تایید مدیران ارشد شرکت این مدت از ۲۴ ماه به ۳۰ ماه افزایش پیدا کرد .

در حال حاضر گارانتی شرکت آروا بیشترین مدت زمان پشتیبانی از محصولات را در بین برندهای موجود در بازار دارا می باشد و خدمات مشتریان شرکت توزیع ابزار آروا در تهران و نمایندگی خدمات این شرکت در شهرستان ها در کوتاه ترین زمان به مشکلات رسیدگی و آنها را رفع می نمایند .برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات و پیک رایگان، ارسال قطعه و .... به سایت آروا به نشانی www.arvatools.com  مراجعه فرمایید.

با توجه به ارزشهای سازمانی شرکت آروا که  اساسی ترین آن مسئولیت پذیری می باشد؛ این شرکت به نقش خود در قبال مسئولیت پذیری اجتماعی می پردازد. مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها در پیوند با مسئولیت شرکت در برابر جامعه، انسان‌ها و محیطی است که شرکت در آن فعالیت می‌کند و این مسئولیت از مبحث های اقتصادی و مالی فراتر می‌رود.

در واقع مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتها، رویکردی متعالی به کسب وکار است که تأثیر اجتماعی یک سازمان بر جامعه، چه داخلی و چه خارجی را مورد نظر قرار میدهد. استیلای فراگیر مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان، حوزه ای را متجلی ساخته که دربرگیرنده موضوعات متعددی مانند حفاظت محیط زیست، برابری اجتماعی و اخلاقیات در کسب وکار است و نیز زیربنای اساسی برای کسب وکار فراهم میسازد. از سویی دیگر، بین اخلاقیات کسب وکار و مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان رابطه تنگاتنگی وجود دارد.  مدیران شرکت ابزار آروا مسئولیت پذیری اجتماعی را عاملی مهم  برای کسب وکار  خود می دانند و در حال حاضر، این تأثیر از قبل نیز برای شرکت آروا مهمتر شده است.

بطور کلی شرکتهای ایرانی را می توان در زمینه مسئولیت اجتماعی به 4 دسته مسئولیت ناپذیر و غیرقانونی، حداقل مسئولیت، ناقص و راهبردی تقسیم نمود و اغلب شرکتها در یکی از این مقولات جای میگیرند.

به طور مختصر هر سطح دارای این ویژگیها است:

دسته اول: مسئولیت ناپذیر

شرکتهایی که از قانون و رسوم متعارف و استانداردهای عموماً پذیرفته شده اصلاً تبعیت نمیکنند و به کار قاچاق کالا، مبادرت می ورزند و یا درصدد استثمار کارگران مهاجر هستند و اغلب از ضوابط قانونی مانند سلامتی و ایمنی، دستمزد، ساعات کار، تخطی میکنند، در این دسته جای می گیرند.

دسته دوم:  دارای حداقل مسئولیت

 این دسته از شرکتها از قوانینی چون: ایمنی تولید، حداقل دستمزدها، فرصتهای استخدام برابر، سلامتی کارگران و ... تا حدودی سرپیچی میکنند و در صورتی که اجبار و الزام قوانین دولتی نباشد، این موارد را نه تنها رعایت نمی کنند بلکه رعایت این قوانین را هزینه ای اضافی برای خود می بینند .

دسته سوم: ناقص

 این دسته از شرکتها به طور علنی با قوانین دولتی مخاصمه ندارند و در تعداد محدودی از فعالیتهای مربوط به حوزه مسئولیت اجتماعی مشارکت دارند. برای مثال فعالیت این دسته از شرکتها بصورت کمک به موسسات خیریه، مشارکت در فعالیتهای اجتماعی، تاسیس مرکز نگهداری روزانه برای کودکان کارکنان، ارتقاء کیفیت محصولات و اخذ گواهینامه ایزو 9000 می باشد.

مشارکت در فعالیتهای مسئولیت اجتماعی برای این شرکتها بیشتر از آنکه یک استراتژی بلند مدت باشد، یک امر ناقص و موقتی است. آنها هیچ وقت به شیوه ای منسجم اقدام نمی کنند. علاوه بر اینها، تعهد اجتماعی این شرکتها بسیار کم، تدریجی و غالباً ناشی از انگیزه های سود-محور هستند مثلاً هنگامی که به منظور ارتقای مهارت کارگران حقوقها را افزایش میدهند. عمده شرکتهای برتر ایرانی در این دسته جای می گیرند.

دسته چهارم: راهبردی

 این شرکتها موضع گیری نظام مند در حوزه های متنوع برای عملکرد برتر دارند و انگیزه آنها راهبردی است. به این معنی که آنها مشخصاً حوزه هایی را که معتقدند باعث افزایش عملکرد شرکت میشود تحت پوشش قرار میدهند. برای مثال به مدیریت منابع انسانی، پاسخگویی به مشتریان، کیفیت محصول یا خدمات و اخذ گواهینامه های ایزو 9000  و موارد مشابه می پردازند.

به این ترتیب شرکت در فرآیندها و ساختارهای خود ملزم به رعایت مسئولیت اجتماعی می شود و می تواند شرکای قویتری جذب کند. این شرکتها اغلب دارای خط مشی های اخلاقی قوی هستند. آنها در جستجوی راههای سازگاری با محیط زیست از طریق برنامه هایی چون ایزو 14000، برنامه های بازیافت، ایجاد راهکارهایی برای استفاده از ضایعات و توسعه بیشتر محصولات سبز میباشند. همکاری با محیط اجتماعی معمولاً یکی دیگر از اهداف این شرکتها میباشد.

شرکت توزیع ابزار آروا یکی از شرکت های راهبردی  است که به خاطر مسئولیت اجتماعی و تعهدات خود در قبال جامعه شناخته شده است. در این راستا شرکت توزیع ابزار آروا با مدنظر قرار دادن وضعیت پیش آمده در سطح بین المللی و کشور عزیزمان و نیز با در نظر گرفتن تلاش های بی شائبه کادر درمانی  که در این برهه زمانی نیاز به همدلی و قدردانی دارند، بر خود لازم دانست به شکلی  مسئولیت اجتماعی خود را با اهدای هدایا  جهت همدلی و همراهی با جامعه پرستاری  نشان داده و نقش خود را ایفا نماید.

ابزار آروا

 کرونا را شکست می دهیم. 

با توجه به شرایط زمانی مربوط به بیماری کرونا ویروس و جهت جلوگیری از شیوع این بیماری و لزوم حفظ سلامت جامعه و کارمندان که قسمتی  از چشم انداز شرکت می باشد و با توجه به رسالت این شرکت که ارائه خدمات سریع به مشتریان محترم می باشد این شرکت تصمیمات مهمی جهت رفاه حال مشتریان اتخاذ نمود:

1. مشتریان محترم تهرانی از طریق تماس با واحد خدمات مشتریان دفتر مرکزی به شماره 61672 نسبت به اعلام خرابی دستگاه خود اقدام می کنند. در این حالت پیک شرکت آروا به محل مشتری مراجعه و دستگاه معیوب را تحویل می گیرد. در صورت گارانتی بودن دستگاه هیچ هزینه ای بابت پیک دریافت نمی گرد. در صورت وجود ضرورت برای مراجعه حضوری، مشتریان محترم می توانند با واحد خدمات مشتریان به شماره تلفن 61672 جهت هماهنگی  تماس حاصل نمایند تا همکاران ما در ورودی شرکت نسبت به دریافت و ضدعفونی نمودن دستگاه اقدام نمایند.

2. در شهرستان ها خدمت رسانی از طریق نمایندگی های خدمات مشتریان شرکت آروا صورت می پذیرد و در صورت عدم خدمت رسانی بدلیل تعطیلی نمایندگی و لزوم تعمیر دستگاه معیوب، مشتریان محترم می توانند از طریق باربری، پست و تیپاکس نسبت به ارسال دستگاه معیوب اقدام نمایند. بدیهی است پس از تعمیر، دستگاه به آدرس مشتری ارسال می گردد (در صورتیکه دستگاه دارای گارانتی باشد هزینه رفت و برگشت به عهده شرکت می باشد). با توجه به شیوع بیماری کرونا دستگاه های ارسالی به شرکت قبل و بعد از تعمیر ضد عفونی می شوند. خدمت رسانی به مشتریان در دفتر مرکزی با میانگین کمتر از 8 ساعت و در شهرستانها کمتر از 24 ساعت انجام می شود.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.