خرید اینترنتی عطر، از کجا و چگونه؟

از طرفی مسائل اصل موجود بودن کالا، ضمانت ماندگاری و عدم تغییر بو در گذر زمان مطرح است. این عوامل باعث شده خرید اینترنتی عطر و ادکلن زنانه و مردانه طرفداران زیادی داشته باشد. با خرید عطر و ادکلن از فروشگاه اینترنتی میس و مستر دیگر چنین دغدغه هایی را پیش روی خود نخواهید داشت و می توانید با اطمینان خاطر محصول دلخواهتان را تهیه کنید، اما چرا و چگونه اینترنتی عطر بخریم؟

مزایای خرید آنلاین عطر از فروشگاه میس و مستر

همان گونه که اشاره کردیم، اصل بودن کالا، ضمانت ماندگاری و عدم تغییر بو در گذر زمان و حتی موجود بودن آن چه که مد نظر ما است از مهم ترین مشکلاتی است که هنگام خرید عطر با آن مواجه می شویم، اما خرید اینترنتی چگونه این مشکلات را حل می کند؟

آشنایی کامل با رایحه عطر

بسیاری از افراد به این خاطر که نمی توانند بوی عطر را حس کنند، به سراغ خرید اینترنتی این محصول نمی روند. در فروشگاه های معتبری چون میس و مستر رایحه هر عطر با جزییات کامل نوشته شده است. در مشخصات انواع عطر و ادکل میس و مستر عبارت های نت آغازین، نت میانی و نت پایانی را مشاهده می کنید که بیانگر شرح کامل رایحه هر عطر است، در ادامه بیشتر درباره نت ها صحبت خواهیم کرد.

در نهایت بسیاری از افراد عادت به استفاده از عطرهایی خاص و مشخص برای مناسبت ها و شرایط متفاوت زندگی خود دارند. اگر شما هم در این گروه از افراد قرار می گیرید، تنها کافی است نام آن را سرچ کرده و دیگر نیازی به جست و جو نخواهید داشت. در این صورت هم می توانید عطرهای مشابه و با رایحه نزدیک به عطر دلخواهتان را در اینترنت بیابید.

نهایت استفاده از زمان

در خرید اینترنتی دیگر لازم نیست زمانی را صرف رفت و آمد کنید و تنها با جست و جو کردن نام عطر دلخواهتان یا مراجعه به صفحه عطر و ادکلن میس و مستر، کار انتخاب و مقایسه آغاز می شود. در اینجا اطلاعات کامل و دقیقی از هر محصول در اختیارتان قرار می گیرد، اطلاعاتی که احتمالا ماهرترین فروشنده ها نیز در هنگام راهنمایی حضوری بخشی از آن را فراموش می کنند. پس از تصمیم گیری و تکمیل فرآیند خرید، در کوتاه ترین زمان ممکن محصول خود را تحویل خواهید گرفت.

تنوع بالای محصولات

در فروشگاه اینترنتی میس و مستر انتخاب های متنوعی از محصولات را پیش روی خود دارید. می توانید از برند محبوبتان انواع عطر، ادوتویلت، ادوپرفیوم، دئودورانت، افتر شیو یا بادی اسپلش را انتخاب نمایید.

صرفه جویی در هزینه ها

 قیمت های بازار ممکن است متغیر باشد و در مغازه های گوناگون با قیمت های مختلفی مواجه شوید. پرس و جو کردن برای قیمت مناسب در بازار کاری زمان بر و دشوار است،‌ این در حالی است که در فروشگاه های آنلاین تنها با جست و جو کردن نام محصولات مورد نظرتان، برترین فروشندگان آن محصول به شما نمایش داده شده و می توانید، قیمت هایشان را با یکدیگر مقایسه کنید. در نهایت، ارزان ترین، معتبرترین و راحت ترین گزینه را انتخاب نمایید.

امکان انجام تحقیقات کامل

این روزها انجام تحقیقات کامل در دنیای اینترنت به یکی از ضروریات خرید کردن تبدیل شده است. حتی اگر قصد خرید محصولی را به صورت حضوری داشته باشیم، باز هم ابتدا اطلاعات کاملی از آن را در اینترنت بدست آورده و سپس برای خرید تصمیم گیری می کنیم. خرید عطر و ادکلن نیز از این قاعده مستثنی نیست. در بخش توضیحات محصول فروشگاه اینترنتی میس و مستر اطلاعات هر عطر آورده شده و همچنین می توانید نظرات کاربران و امتیازشان به هر عطر را در سایت های مختلف مشاهده کنید.

miss

خرید عطر با توجه به بسته بندی

سال ها است که رنگ ها و نوع بسته بندی محصولات، مشخصات زیادی از آن را برای ما بازگو می کنند. این مورد درباره انواع عطر و ادکلن نیز صادق است. هرچند این موضوع کامل بو را نشان نمی دهد اما بازگو کننده بوی کلی آن است. به طور کلی رنگ های زیر برای رایحه هایی که گفته شده استفاده می شوند:

  • عطرهای طلایی: بسته بندی های طلایی برای نشان دادن محصول غنی و پرجلوه ی حاوی ترکیبات غلیظ، استفاده می شوند. هنگام خرید اینترنتی ادکلن می توانید حدس بزنید که این محصولات بویی غلیظ، غنی و مناسب برای مهمانی ها و مجالس رسمی دارند.

  • عطرهای زرد: بسته بندی های زرد رنگ نمایش دهنده شادی، خودانگیختگی و روزهای گرم تابستان بوده و حاوی عطرهای مرکبات هستند.

  • عطرهای سبز: رنگ سبز نشانه بوی چمن  و طبیعت است. بطور سنتی بویی چوبی و دودی در این عطرها شنیده می شود.

  • عطرهای آبی: انواع طیف های رنگ آبی به عنوان نمادی از طراوت و خنکی در عطر استفاده می شوند و اغلب رایحه ای دریایی یا آبی دارند. انتظار می رود که این عطرها طراوت آب و حس نمک دریایی را در بوی خود داشته باشند.

  • عطرهای مشکی: همانطور که انتظار می رود رنگ مشکی نشان دهنده بوی غلیظ، عمیق و مناسب برای شب است.

  • عطرهای قرمز: رنگ قرمز نماد انرژی زیاد است و بطور عمومی برای نشان دهنده بوهای زنده و تند بکار می رود.

نت های رایحه چیست؟

عملی ترین راهکار برای توصیف بوی عطر توجه به ترکیبات و خانواده آن است. ترکیباتی که توصیف گر تمامی احساسات از لحظه اولیه تا آخرین دقایق ماندگاری آن عطر هستند.

هر عطر از سه نت تشکیل شده که بویی هماهنگ را ایجاد کرده اند. نت آغازین یا نت بالایی اولین بویی است که به مشام می رسد، پس از آن نت میانی شنیده می شود و در آخر نت پایه یا نت نهایی خود را آشکار می سازد. این مراحل به دنبال فرآیند تبخیر الکل موجود در عطر و مایع روغن آن اتفاق می افتند.

به طور متوسط تا ۱۵ دقیقه پس از اسپری کردن بوی نت آغازین به مشام می رسد. پس از آن حدود ۱۵ تا ۴۵ دقیقه نت میانی شنیده می شود و از حدود ۱ ساعت بعد نت پایه خود را نشان می دهد. نت پایه و نت میانی اساس عطر شما هستند.

از نت های رایج و محبوب عطرها باید به میوه‌ های هسپریدی یا مرکبات (بخشی جدا نشدنی از ادکلن های کلاسیک و همراه خوبی برای بوی ترش و شیرین میوه ها)، بوی نوشیدنی که در واقع استفاده از موادی است که بخشی از دستور تهیه آن نوشیدنی خاص هستند (اغلب با نتهای میوه ‌ای گلی یا عطرهای لذیذ ترکیب می ‌شوند، رایحه گل ها که نقش مهمی را در خانواده عطرها بازی می کنند،‌ نت ‌های میوه ‌ای غیر از مرکبات، بوی آجیل (بخصوص بادام)، نت علف که از برگ‌ ها و چمن های تازه چیده به دست می‌آید و بویی تند و تیز دارد، نت ‌های ادویه ای، نت های حیوانی مانند مشک آهو و عنبر که امروز بیشتر بصورت مصنوعی و در آزمایشگاه تولید می شود و نت های فانتزی که ترکیب خلاقانه ای از چند ماده یا بازسازی مواد مصنوعی چون شیر، خاویار، چرم، چوب یا جیر هستند، اشاره کرد.

برای خرید عطرهای اصل و تشخیص عطر اصل از تقلبی کافی است از فروشگاه های معتبر و مطمئن که دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستند، خرید کنید. در فروشگاه اینترنتی میس و مستر می توانید با خیالی آسوده محصول دلخواه خود را تهیه کنید.

miss o mister

کدام نوع عطر را انتخاب کنیم؟

از دیگر سوالات رایجی که هنگام خرید عطر مردانه یا زنانه با آن مواجه می شویم انتخاب بین پرفیوم، ادوتویلت، ادوپرفیوم، ادکلن و بادی اسپلش است. پرفیوم بین ۲۰ تا ۴۰ درصد اسانس روغنی داشته و ماندگاری بالایی دارد. پس از آن ادوپرفیوم با بین ۱۵ تا ۲۰درصد اسانس روغنی ماندگاری خوبی دارد.

ادوتویلت حاوی ۵ تا ۱۵ درصد اسانس روغنی است که با توجه به نوع پوست و شرایط محیطی ۴ تا ۵ ساعت روی پوست ماندگار است. بوی ادوتویلت ها به خاطر درصد الکل بالا بسیار فراگیر است. ادکل نیز حداکثر ۷ درصد اسانس روغنی دارد و با داشتن پخش بوی بسیار فراگیر و قیمت مناسب، افراد زیادی تمایل به خرید آن را دارند. بادی اسپلش نیز با داشتن بین ۴ تا ۸ درصد اسانس روغنی بهترین گزینه برای استفاده بعد از حمام و خوشبو کردن بدن است. بادی اسپلش را پیش از فعالیت های روزانه و ورزش به بدن خود زده تا همواره حس خنکی و شادابی داشته باشید. این محصولات به خاطر رایحه ملایم تری که دارند، برای استفاده در هر مکان و زمانی مناسبند. برخلاف عطر که اغلب بر روی دست، گردن یا پشت گوش به کار می رود، بادی اسپلش برای خوشبو ساختن پوست بدن فوق العاده است.

برای آشنایی با جدیدترین، پرفروش ترین و محبوب ترین عطرهای روز، اطلاع از تخفیف های ویژه و اطلاعات جالب درباره انواع عطر، ادتویلت، ادوپرفیوم، ادکلن، بادی اسپلش و دئودئورانت صفحه اینستاگرام میس و مستر را دنبال نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.