ابتکار یک اپلیکیشن پرداخت برای حفظ سلامت و امنیت هموطنان

در روزهای شلوغ و پر دغدغه پایانی سال، تلاش برای دریافت خدمات پرداختی خاص، به خودی خود به یکی از نگرانی‌‌های رایج هموطنان بدل می‌‌شود. خدماتی که عدم اقدام به موقع نسبت به آنها می‌‌تواند پیامدهای متعددی مثل تحمیل جریمه دیرکرد، توقیف وسیله نقلیه یا توقف دریافت خدماتی ضروری را به همراه داشته باشد. این‌روزها، نهادها و مجموعه‌‌های مختلفی در تلاش جهت ایفای سهم خود برای درامان ماندن هرچه بیشتر هموطنان از آسیب‌های احتمالی هستند و به فراخور توان و حوزه خود، امکانات و تسهیلاتی را برای هموطنان فراهم می‌‌کنند.

از کادر درمان و پزشکی تا کلیه دست‌اندرکاران حوزه‌‌های شهری و مجموعه‌‌های خدماتی و البته صنعت بانکداری و پرداخت. در سراسرجهان و ایران، یکی از هشدارهای سازمان بهداشت جهانی معطوف به استفاده مردم از شیوه‌های پرداخت الکترونیک برای امور مالی روزمره است و در کشور ایران نیز به‌علت حواشی این روزها، استفاده از اپلیکیشن‌‌های پرداخت و استفاده از خدمات آنلاین برای امور مالی، امن‌ترین گزینه به‌منظور جلوگیری از رفت‌وآمدهای غیرضروری به مکان‌های آلوده و عدم استفاده از پول نقد است.

در این میان، اپلیکیشن‌‌های مختلفی برای انواع خدمات پرداختی از مدت‌‌ها قبل در اختیار هموطنان گرامی قرار گرفته است که می‌‌توانند ضمن مراجعه به آنها، تا حدود زیادی از مراجعه حضوری به اماکن و سازمان‌‌ها پرهیز کنند. در این بین، اپلیکیشن سِت، محصولی از شرکت سیمرغ تجارت (وابسته به بانک تجارت)، در همراهی با این جریان و به منظور تلاش برای ایجاد امنیت خاطر هموطنان گرامی، امکان پرداخت غیرحضوری و مبتنی بر تلفن همراه را در قالب ارائه خدماتی ویژه و به شرح زیر برای کلیه هموطنان گرامی فراهم کرده است:

  • استعلام رایگان بدهی و پرداخت خلافی خودرو و موتورسیکلت

  • استعلام رایگان بدهی و پرداخت قبوض خدماتی (آب، برق، تلفن، گاز، همراه اول)

  • استعلام رایگان و پرداخت بدهی طرح ترافیک تهران

  • استعلام رایگان و پرداخت بدهی عوارض آزادراهی

  • خرید بسته اینترنت و شارژ تلفن همراه و نظایر آن

به این ترتیب هموطنان گرامی به میزان زیادی از مراجعه حضوری به نهادهای ذیربط و یا نصب همزمان چندین اپلیکیشن مختلف بی‌ نیاز می‌‌شوند. ضمن آن که سرویس خبرخوان این برنامه عملاً گیشه کیوسک‌‌های مطبوعاتی را نزد کاربران آورده و صفحه اول بیش از ۳۰ روزنامه کشور را در اختیارشان قرار می‌‌دهد.

کاربران اپلیکیشن سِت تنها با در اختیار داشتن یک کارت بانکی و رمز پویا می‌توانند بصورت مستقیم و یا با افزایش اعتبار کیف پول خود، به‌سادگی از امکانات متنوع این نرم‌افزار استفاده کنند.

از سوی دیگر، اپلیکیشن سِت به منظور تشویق هرچه بیشتر افراد به کاهش ترددهای غیرضروری و افزایش ایمنی و سلامت هموطنان، علاوه بر تکمیل سبد خدمات پرداخت موبایلی خود برای کاربران، جشنواره و جوایزی جذاب هم برای بازه زمانی یک ماه پیش رو تدارک دیده است و به این ترتیب کاربران با نصب سِت به‌راحتی و بدون خروج از منزل می‌توانند ضمن استفاده از سرویس‌‌های یاد شده، شانس خود را برای شرکت در جشنواره نوروزی این اپلیکیشن و دریافت عیدی/ هدیه از این مجموعه نیز امتحان کنند.

در این جشنواره نوروزی که با عنوان «توست دارم» برگزار می‌‌شود، به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۹ یک گوشی گلکسی نوت ۱۰ و معادل مبلغ ۱۳۹۹ تراکنش (تا سقف ۱۰۰ هزارتومان) به ۱+۱۳۹۹ کاربر منتخب این اپلیکیشن هدیه داده خواهد شد.

هموطنان گرامی می‌‌توانند با نصب این اپلیکیشن از آدرس bit.ly/application-set و یا جستجوی ست در بازار اپلیکیشن‌‌های اندرویدی نظیر کافه‌ بازار یا گوگل ‌پلی و با انجام حداقل یک تراکنش پرداخت تا ۲۲ فروردین ۱۳۹۹، ضمن استفاده از خدمات پرداخت موبایلی اپلیکیشن سِت، در قرعه‌ کشی جشنواره نوروزی اپلیکیشن ست شرکت کنند. همچنین این امکان برای کاربران وجود دارد تا با افزایش تعداد تراکنش، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه ‌کشی افزایش دهند.

جزئیات این جشنواره در صفحه جشنواره نوروزی ست به آدرس bit.ly/set-norouz نیز قابل مشاهده است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.