آموزش زبان انگلیسی؛ قدیم یا جدید؟!؟!؟

احتمالا بسیاری از شما پاسخ تان به این پرسش مهم منفی است. می دانید چرا؟ شاید هزینه های گزافی را برای شرکت در کلاس های زبان انگلیسی صرف کرده باشید اما به آن نتیجه ای که می خواستید، دست پیدا نکردید، آن هم فقط به یک دلیل، روشی که انتخاب کردید. احتمالا تعجب می کنید و با خود می گویید، مگر می شود که رفتن به کلاس نتیجه ای نداشته باشد؟ متاسفانه در جواب به این سوال باید بگوییم، بله ممکن است.

این روزها که بازار یادگیری زبان های خارجی خصوصا زبان انگلیسی، داغ داغ است. دیگر وقت آن رسید به روش های نوین و جدید روی آورد. مسلما هیچ یک از شما دوست ندارید پس از روزها و ساعت های بسیار که صرف رفتن به کلاس های زبان می کنید، بازهم نتوانید حتی یک جمله ساده به زبان بیاورید. برای رفع این مشکل هم باید به تمرین و تکرار مداوم بپردازید. باید در هر روز حداقل ۲۰ دقیقه به یادگیری زبان انگلیسی مشغول باشید. تعجب نکنید، همان طور که گفتیم که دیگر زمان روش های سنتی آموزش گذشته؛ وقت آن رسیده که برای کسب موفقیت بیشتر در فراگیری این دانش پرطرفدار، به ابزار و وب سایت های معتبر امروزی روی بیاورید. می پرسید چطور؟ ادامه مطلب را از دست ندهید.

زبان انگلیسی را با روش های نوین قورت دهید

همیشه بین آموزش سنتی و آنلاین تفاوت های بسیاری وجود داشته، حال تفاوتی ندارد، آموزش زبان خارجی مثل انگلیسی باشد یا آموزش دروس مدرسه و دانشگاه. در هر حال این آموزش آنلاین است که از هر لحاظ نسبت به آموزش سنتی، پیشی می گیرد. فراموش نکنید که یادگیری زبان یک رویه ی پیچیده و قدیمی است که نیاز به یک تلاش جامع دارد.

من و زبان1

در سال 1970 یعنی دقیقا از زمان پژوهش در زمینه زبان شناسی، این طور استدلال شده است که یک زبان آموز، با مشکلاتی مواجه است که به شدت با وضعیت احساسی او ارتباط دارد و این ممکن است مانع فرآیند یادگیری باشد. این مشکلات می تواند، اعتماد به نفس پایین، بی نظمی در یادگیری، عدم داشتن انگیزه و مواردی از قبیل باشد. حال فرض کنید روش یادگیری نیز سنتی باشد و متعلق به 100 سال پیش، همراه با این مشکلات؛ مسلما نتیجه آن چیزی نیست که انتظارش را داشته و دارید.

حال در این بین آموزش آنلاین است که با کمک تکنولوژی توانسته تا حد زیادی به روند آموزش زبان انگلیسی، زبان آموزان کمک کند. اگر واقعا طرفدار این زبان هستید و می خواهید بدون معطلی آن را بیاموزید و یک انگلیسی زبان شوید، وب سایت من و زبان راهیست آسان پیش پای شما. این وب سایت آموزش آنلاین با طراحی خاص و بینظیرش، فرصت فراگیری زبان انگلیسی و 5 زبان دیگر از جمله آلمانی، ترکی، چینی، ایتالیایی و فرانسوی را به شما می دهد که با روش های به روز به نتیجه ای که می خواهید، دست پیدا کنید!

من و زبان و مزایای بیشمار آن

شاید شاغل باشید، شاید هم محصل هستید و بیشتر وقت خود را در مدارس و دانشگاه ها می گذارنید، در این صورت قطعا تمایل دارید که وقت باقی مانده خود را بیشتر در خانه بگذارنید و استراحت کنید؛ این جاست که آموزش آنلاین زبان به میان می آید و پررنگ می شود. فرض کنید از دانشگاه یا از سرکار به خانه باز می گردید، خسته هستید و نمی توانید پشت فرمان بنشینید و تا کلاس زبان بروید. مدام هم با خود می گویید که ای کاش راهی بود تا در خانه آموزش می دیدم. من و زبان این آرزوی شما را به واقعیت رسانده.

من و زبان2

محیط آموزش آنلاین من و زبان، می تواند برای یادگیری غیررسمی، ایده آل و قابل تنظیم باشد. در واقع این نوع آموزش می تواند تمام نیازهای زبان آموز را برطرف کرده و به او کمک کند تا هر روز دقایقی را به آموزش بپردازد. فرقی ندارد وی کجا باشد، در خانه یا محل کار، در دانشگاه یا در سفر؛ وب سایت من و زبان همیشه در دسترس شماست تا بدون محدودیت آموزش ببینید و به یک انگلیسی زبان حرفه ای تبدیل شوید؛ و این جادوی یادگیری آموزش آنلاین زبان انگلیسی است.

شما می توانید در وب سایت من و زبان ثبت نام کرده، تا تجربه یک یادگیری شیرین را برای خودتان ثبت کنید و در کم‌ ترین زمان ممکن، یادگیری راحت و بی ‌دردسر را تجربه کنید. شما در روش آموزش آنلاین، مشکلات کلاس‌ های حضوری را ندارید و می توانید زمان مفیدتری را برای آموزش صرف کنید. همچنین فراموش نکنید با این روش نوین، استراحت و یادگیری را با هم تجربه می کنید!

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.