انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه بازدید از برخی حوزه های اخذ رای شهرستان شهریار در مدرسه پسرانه معلم در جمع خبرنگاران گفت: خبری از آخرین آمار شرکت کنندگان در استان تهران ندارم. قرار بر این است که آمار مشارکت توسط وزیر کشور اعلام شود نه منبع دیگری؛ همچنین قرار بر این شده که آمار به صورت جزئی اعلام نشود، بلکه به صورت کشوری به اطلاع مردم برسد.

استاندار تهران در مورد تخلفات انتخاباتی گفت: در استان تهران تخلف انتخاباتی مشهودی که روند انتخابات را دچار مشکل کند نداشته‌ایم. اوضاع شعب متعدد انتخاباتی در آرامش و امنیت خاصی در حال انجام است. در شهرستان شهریار 311 شعبه انتخاباتی وجود دارد که بیش از 300 در خود شهر شهریار استقرار پیدا کرده است.

محسنی بندپی در پاسخ به این پرسش که مشارکت مردم را نسبت به دوره گذشته چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: همیشه در استان تهران از ساعت 5 – 6 به بعد شعب انتخاباتی شلوغ می‌شود. به طور مثال دوره قبل ساعت 12 بامداد تمدید شد و عده‌ای از مردم حتی وقت کم آوردند و نتوانستند رای‌شان را به صندوق بیندازند. تلاش ما بر این است که مردم در ساعت قانونی به پای صندوق‌های رای بیایند و رای خود را به کاندیداهای مورد نظر بدهند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.