به گزارش بخش ترجمه شرکت‌ها، به نقل از گوگل نیوز، در حالی که تیم هواشناسان دوک انرژی به نظارت خود بر روند توفان ادامه می‌دهند، خدمه دوک انرژی در حال آماده‌سازی خود برای مواجهه ایمن با اختلالات مربوط به مشکلات آب و هوایی هستند. بارش برف سنگین و مرطوب یا یخبندان می‌تواند باعث افتادن درختان یا شاخ و برگ آنها روی خطوط انتقال برق شود و در نتیجه موجبات قطعی برق را فراهم آورد. این اختلالات در شبکه برق معمولا زمانی رخ می‌دهند که بیش از شش اینچ برف سنگین یا یک‌چهارم اینچ یخ روی درختان جمع شده باشد.

جیسون ‌هالیفیلد، مدیر بخش توفان در شرکت دوک انرژی کارولینا، در این خصوص اظهار کرد: مشتریان باید برای یک شرایط سخت زمستانی آماده باشند که پتانسیل ایجاد قطعی در منطقه خدمات ما را به همراه خواهد داشت. در سراسر ایالت کارولینای آمریکا، ما خدمه خطوط برق و درختان و سایر پرسنل مرتبط با شرایط توفانی را داریم که آماده پاسخگویی ایمن به قطع برق در این منطقه هستند. این در حالی است که دوک انرژی نزدیک به ۶۰۰ نفر از کارکنان خود را از سایر مناطق خدماتی شرکت، از جمله غرب میانه و فلوریدا برای کمک به بازیابی برق در سراسر کارولینای شمالی و جنوبی به خدمت گرفته است. این شرکت همچنین تقریبا هزار کارگر از سایر تاسیسات را تامین کرده است که قرار است تا شنبه به کارولینای آمریکا برسند تا با بازیابی سریع و ایمن برق به مشتریان آسیب‌دیده کمک کنند.

همان‌طور که دوک انرژی در سراسر پاندمی ‌کووید-۱۹ انجام داده است، خدمه مربوط به مقابله با توفان هنگام انجام وظیفه و تلاش برای بازگرداندن برق به شبکه برای اطمینان از ایمنی مشتریان و خدمه، از پروتکل‌های فاصله‌گذاری اجتماعی پیروی می‌کنند. همچنین شرکت دوک انرژی در یک اطلاعیه نکاتی را به مشتریان خود در رابطه با توفان پیش رو متذکر شد که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد. در این بیانیه آمده است که شرایط آب و هوایی می‌تواند غیرقابل پیش‌بینی باشد، بنابراین همیشه خوب است که برای هر شرایطی آماده باشید. مشتریان می‌توانند با انجام موارد زیر اقداماتی را برای آمادگی ایمن در برابر آب و هوای زمستانی و قطعی‌هایی که ممکن است بر آنها تاثیر بگذارد، انجام دهند:

از تامین تعداد کافی چراغ قوه، باتری، بطری‌های آب نوشیدنی، مواد غذایی فاسد‌نشدنی، داروها و... و همچنین در دسترس بودن رادیو، تلویزیون یا رادیو هواشناسی قابل حمل با باتری کافی اطمینان حاصل کنید.

اگر به طور قابل توجهی تحت تاثیر قطعی برق قرار می‌گیرید، به ویژه خانواده‌هایی که نیازهای پزشکی خاص دارند یا اعضای سالخورده، مشتریان باید در صورت لزوم ترتیبات لازم را برای حضور در پناهگاه انجام دهند.

اگر سیم برق روی ماشینی که در داخل آن هستید افتاد، در ماشین بمانید. اگر به دلیل آتش‌سوزی یا سایر موقعیت‌های تهدیدکننده اضطراری نیاز بود از ماشین خارج شوید، تمام تلاش خود را بکنید تا هرچه سریع‌تر از خودروی خود خارج شوید و روی هر دو پا فرود بیایید. هنگام برخورد پاهایتان با زمین، مطمئن شوید که هیچ قسمتی از بدن شما با ماشین تماس نداشته باشد.

توجه داشته باشید که برف می‌تواند شرایط رانندگی خطرناکی را ایجاد کند که منجر به تصادفات رانندگی و سقوط تیرهای برق و در نتیجه قطعی‌های جداگانه شود. اگر در حال رانندگی هستید و با امدادگران اورژانس یا سایر خدمه کار کنار جاده مواجه می‌شوید، به یاد داشته باشید که سریع‌تر حرکت کنید تا با توقف بی‌جا در فعالیت‌های آنها ایجاد اختلال نکنید.

اگر به دلیل قطع برق از ژنراتور استفاده می‌کنید، دستورالعمل‌های سازنده را برای اطمینان از عملکرد ایمن و مناسب ژنراتور دنبال کنید. ژنراتور خود را در بیرون از خانه راه‌اندازی کنید. هرگز آن را در داخل ساختمان یا گاراژ استفاده نکنید. از کباب‌پز یا سایر وسایل و تجهیزات بیرونی برای گرمایش یا پخت و پز فضاهای داخلی استفاده نکنید، زیرا این دستگاه‌ها ممکن است مونواکسید کربن منتشر کنند.

از خطوط برق که افتاده یا آویزان هستند دوری کنید. از نزدیک شدن به تمام خطوط پر‌انرژی و همچنین درختان یا سازه‌هایی که با خطوط تماس دارند خودداری کنید. لطفا خطوط برق قطع شده را به دوک انرژی یا خدمات اضطراری محلی گزارش دهید.

با خرید کیت آمادگی اضطراری از صلیب سرخ برای شرایط اضطراری آماده باشید. این شرکت در انتهای بیانیه خود برای شرایط بحرانی اعلام کرد مشتریانی که با قطع برق مواجه می‌شوند باید با استفاده از سیستم‌های خودکار گزارش قطعی برق را برای احیای مجدد خدمات مربوطه خود به شرکت دوک انرژی گزارش کنند. همچنین مشتریان می‌توانند با ارسال پیامک، قطعی برق خود را گزارش کنند.  دوک انرژی همچنین به‌روزرسانی‌هایی را در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی خود ارائه می‌کند تا در صورت بروز قطعی‌های مهم، مشتریان را در جریان قرار دهد. «دوک انرژی»، یک شرکت بزرگ تامین‌کننده برق و یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های هلدینگ انرژی آمریکا حاضر در لیست Fortune ۱۵۰ است که دفتر مرکزی آن در شارلوت، نیویورک است. تاسیسات برقی آن به ۹/ ۷ میلیون مشتری در کارولینای شمالی، کارولینای جنوبی، فلوریدا، ایندیانا، اوهایو و کنتاکی خدمات‌رسانی می‌کند و مجموعا ۵۱ هزار مگاوات ظرفیت انرژی دارد. واحد گاز طبیعی آن به ۶/ ۱میلیون مشتری در کارولینای شمالی، کارولینای جنوبی، تنسی، اوهایو و کنتاکی خدمات‌رسانی می‌کند و این شرکت بالغ بر ۲۷۵۰۰ کارمند دارد. دوک انرژی در حال اجرای یک استراتژی انرژی پاک تهاجمی‌ برای ایجاد یک آینده انرژی هوشمندتر برای مشتریان و جوامع تحت خدمات خود است که هدف از آن کاهش حداقل ۵۰درصدی کربن تا سال ۲۰۳۰ و انتشار خالص صفر کربن تا سال ۲۰۵۰ است. این شرکت یکی از برترین شرکت‌های فعال در زمینه انرژی‌های تجدیدپذیر ایالات‌متحده است. همچنین این شرکت در مسیر مالکیت یا خرید ۱۶هزار مگاوات ظرفیت انرژی تجدیدپذیر تا سال ۲۰۲۵ است. دوک انرژی در حال سرمایه‌گذاری در ارتقای شبکه برق و گسترش ذخیره‌سازی باتری و کاوش در فناوری‌های تولید برق با انتشار صفر کربن مانند هیدروژن و انرژی هسته‌ای پیشرفته است.