به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌‌خیز جنوب در صدر هیاتی از مدیران و کارشناسان این شرکت به همراه مدیرعامل پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس، از نزدیک در جریان آخرین وضعیت پروژه‌های طرح جمع‌آوری گازهای مشعل منطقه شرق کارون قرار گرفت. در این بازدید‌‌ها مدیران ارشد و کارشناسان شرکت‌‌های ملی مناطق نفت‌‌خیز جنوب و پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس در مدت زمان ۱۲ ساعت با حضور میدانی در پروژه‌های خطوط لوله طرح، سایت‌‌های کارگاهی منطقه آغاجاری، ان‌جی‌ال‌‌های ۹۰۰ و ۱۰۰۰ پیشرفت‌های اجرایی و همچنین موانع موجود در اجرای پروژه‌ها را مورد ارزیابی قرار دادند.

در نشست جمع‌‌بندی بازدید از پروژه‌ها، دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌‌خیز جنوب تصریح کرد: تلاش‌‌ها و پیشرفت‌های صورت گرفته در اجرای طرح عظیم جمع‌آوری گازهای مشعل شرق کارون ثمره تلاش و همکاری دو شرکت ملی مناطق نفت‌‌خیز جنوب و پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس برای تحقق یک هدف مشترک ملی که همان حفظ محیط زیست، تولید ثروت و صیانت از سرمایه‌های ملی بوده است.

علیرضا دانشی اجرای این پروژه عظیم را گامی در جهت رونق اشتغال و توسعه منطقه عنوان و تاکید کرد ظرفیت‌‌های فنی و اجرایی این طرح به عنوان دستاورد بزرگ ملی می‌تواند الگوی جدیدی برای ایجاد زنجیره‌های ارزش و خلق فرصت‌‌های جدید در کشور ارائه دهد.