وی درباره هزینه بازسازی اتوبوس‌‌ها توضیح داد: بازسازی اتوبوس‌‌ها در سه سطح پیش‌بینی شده است. اتوبوس‌‌های دولتی یا سازمانی در سطح یک قرار دارند که هر دستگاه اتوبوس به صورت میانگین یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، هر دستگاه اتوبوس سطح دو به صورت میانگین حدود ۹۰۰ میلیون تومان و هر دستگاه اتوبوس سطح سه [که نیازمند بهسازی هستند] به‌طور متوسط حدود ۵۰۰ میلیون تومان، پول نیاز دارند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در ادامه عنوان کرد: اتوبوس‌‌های بخش خصوصی تک‌کابین هستند و هزینه‌ها در سه سطح قرار می‌گیرند؛ اما هزینه کمتری نسبت به اتوبوس‌‌های دولتی دارند. نکاحی با بیان اینکه برای تامین اعتبار بخش خصوصی دو مسیر تعریف شده است، افزود: یک مسیر این است که خود شرکت‌‌ها بازسازی را انجام می‌دهند و شرکت واحد هزینه تمام‌شده بیشتری را به نسبت اتوبوس‌‌های بازسازی‌نشده به بخش خصوصی پرداخت می‌کند. مسیر دیگری هم طراحی شده تا اتوبوس نسبت به سطح خود، یارانه بازسازی دریافت کند؛ این کار در حال انجام است.

به گفته وی، منابع این کار در پی دستور شهردار تهران واریز شده و در اختیار شرکت واحد قرار گرفته تا شرکت بر اساس میزان پیشرفت، یارانه را به بخش خصوصی پرداخت کند. وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از پیشنهادها برای توسعه ناوگان، اتوبوس وارداتی است، چرا که در کشور محدودیت تولید وجود دارد. هر اقدامی که امکان تامین اتوبوس را برای شهر فراهم کند از آن استفاده خواهیم کرد.