محققان دریافتند که کارمندان به دنبال ابزارهایی هستند که همکاری یکپارچه را امکان‌‌‌پذیر می‌‌‌سازد، کارهای تکراری را اتوماتیک می‌کند و با فراست آنها را راهنمایی می‌کند و می‌تواند برای چالش‌‌‌های تجاری خاص، مشتری‌پسند یا سفارشی‌سازی شود. رهبران کسب‌وکار می‌توانند در این زمینه‌‌‌ها سرمایه‌گذاری کنند تا به دستاوردهای کارآمدتری در عملیات روزانه پی ببرند و زمان تیم‌‌‌های خود را برای انجام کارهای مهم‌تر آزاد کنند.

طبق نتایج این تحقیق کارمندان خواهان راه‌‌‌حل‌‌‌های بهره‌‌‌وری شخصی‌‌‌شده‌‌‌تر و کمک‌‌‌های فناوری و هوش مصنوعی برای خودکارسازی فرآیندها و گزارش‌‌‌های دستی هستند که اغلب زمان و انرژی آنها را بیش از حد مشغول می‌کند. آنها انتظار دارند که برنامه‌‌‌های کسب‌و‌کار آنها مشارکتی و هوشمندانه باشد. رهبران کسب‌و‌کار می‌توانند با برخی از مراحل زیر شروع کنند:

  کارمندان را با سرمایه‌گذاری‌‌‌های کسب‌و‌کار دیجیتال درگیر کنید تا آنها را برای انجام کار موثرتر و کارآمدتر، از خودکارسازی فرآیندهای ساده گرفته تا ادغام دقیق ویژگی‌‌‌های همکاری در نرم‌‌‌افزارهای سازمانی، توانمند کنید.

   قابلیت‌‌‌های دیجیتال را در بهره‌‌‌وری فعلی، راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، برنامه‌‌‌ریزی منابع سازمانی (ERP) و سایر نرم‌‌‌افزارهای تجاری برای ادغام بینش‌‌‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و اتوماسیون در فرآیندهای تجاری ارزیابی کنید.

  اقداماتی را برای یکپارچه‌‌‌سازی داده‌‌‌های قبلی در محل یا در فضای ابری انجام دهید و تیم‌‌‌ها را برای دسترسی مرکزی و اشتراک‌‌‌گذاری اطلاعات، کسب اطلاعات از طریق اینترانت و هدایت اقدامات تجاری توانمند کنید.

   بر دانش تخصصی غیرتوسعه‌‌‌دهنده‌‌‌ها و توسعه‌‌‌دهندگان حرفه‌‌‌ای سرمایه‌گذاری کنید و آنها را قادر ‌‌‌سازید تا برای نوآوری و کارآیی مستمر روی راه‌‌‌حل‌‌‌ها در زمان واقعی همکاری کنند. سرعت توسعه‌‌‌دهنده سازمانی را با امکان دادن به غیرتوسعه‌‌‌دهنده‌‌‌ها برای حل چالش‌‌‌های فنی خود افزایش دهید - استقلال و در نهایت نوآوری سریع‌تر ایجاد کنید.

  برای کارمندان انجمنی ایجاد کنید تا برنامه‌‌‌های سفارشی‌‌‌سازی‌شده‌‌‌ای را که نیازهای کسب‌وکار را برطرف می‌کنند با تصمیم‌گیرندگان فناوری اطلاعات و مدیران عامل به اشتراک بگذارند.

در شرایط اقتصادی امروز، رهبران کسب‌و‌کار می‌‌‌خواهند به کارمندان خود کمک کنند تا برای اهداف کلی شرکت ایجاد انگیزه کنند، در حالی که سرمایه‌گذاری‌‌‌های خود در بخش توسعه فناوری‌های موجود را نیز به حداکثر برسانند. قدم برداشتن برای معرفی ابزارهایی که همکاری یکپارچه را امکان‌‌‌پذیر می‌‌‌سازد، کارهای تکراری را خودکار می‌کند و با فراست کارمندان را راهنمایی می‌کند، می‌تواند با اجازه دادن به کارمندان برای تمرکز روی کارهای مهم صورت پذیرد. این رویکرد با ایجاد مزیت برای شرکت‌ها در عرصه رقابت در فضای هوش مصنوعی می‌تواند سازمان را حفظ کند و صاحبان شرکت‌ها باید بر اولویت‌های اصلی خود و نحوه بهره‌گیری از هوش مصنوعی تمرکز کنند.