نمایش «سمندر و شهر کاغذی» به کارگردانی محمدرضا شاه‌مردی برای کودکان و نوجوانان روی صحنه تالار هنر است. در خلاصه این نمایش آمده است: «سمندر که در آزمون سرزمین آتش قبول نشده است باید شهر کاغذی را آتش بزند تا دوباره راهی برای زندگی در سرزمین خود داشته باشد...» این نمایش هر روز ساعت ۱۷:۳۰ برای خانواده‌ها در تالار هنر به نشانی میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان ورزنده، جنب ورزشگاه شهید شیرودی روی صحنه می‌‌رود.

 

نمایشگاه عکس انفرادی مژگان شهریاری با عنوان «یزد» با هدف بیان معرفی زیبایی‌های این شهر تاریخی برپاست. علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی می‌توانند تا ۲۲ دی‌ماه، هر روز از ساعت ۹ تا ۱۶ به نگارخانه بهاران واقع در میدان ابوذر، انتهای بیست‌متری ابوذر، انتهای سجاد جنوبی، بوستان بهاران، سالن همایش‌های فرهنگی‌هنری سینما بهاران، نگارخانه بهاران مراجعه کنند.

 

بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی ۲۵ تا ۲۹ دی‌ماه با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در یزد برگزار می‌شود. شعار این دوره از جشنواره «قصه صدای زندگی است» خواهد بود.

 

فیلم «سه‌ جلد» به تهیه‌کنندگی محمد آفریده و با بازی باران کوثری پروانه نمایش گرفت. باران کوثری، آتیلا پسیانی، شاهرخ فروتنیان، رویا جاویدنیا، یسنا میرطهماسب، سولماز غنی، سارا توکلی، آیناز کرمانی و الهام شعبانی بازیگران فیلم‌ «سه جلد» هستند که پروانه نمایش آن به‌تازگی صادر شده است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «مینو ناخواسته با خود رازی را حمل می‌کند که تمام زندگی‌اش را دچار ترس و تردید کرده است. او برای خلاص شدن از این راز، تصمیم سختی می‌گیرد.»