فیلم سینمایی «کت چرمی» به کارگردانی حسین میرزامحمدی و تهیه‌کنندگی کامران حجازی یکشنبه ۱۷ مهرماه در تهران جلوی دوربین رفت. در این فیلم سینمایی جواد عزتی به عنوان بازیگر حضور دارد. این دومین همکاری عزتی و حجازی به ‌عنوان بازیگر و تهیه‌کننده به شمار می‌رود. این دو پیش از این در فیلم سینمایی «مرد بازنده» به کارگردانی محمدحسین مهدویان با هم همکاری کرده بودند. البته جواد عزتی و کامران حجازی در فیلم «ماجرای نیمروز» نیز در کنار هم حضور داشتند که حجازی در این پروژه به عنوان مجری طرح حضور داشته است. «کت چرمی» یک اثر سینمایی با مضمون اجتماعی است که در چهارراه سیروس جلوی دوربین رفته و قرار است برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده شود.

 

نمایش «می‌خواهم میوسوف را ببینم» به نویسندگی تامارا دالمارت و ترجمه محمود عزیزی و کارگردانی محمدجواد حبیبی از ۱۷ تا ۲۹ مهر در پردیس تئاتر تهران اجرا می‌شود. این نمایش به ماجرای شخصی به نام زائیت شوف می‌پردازد که برای گرفتن امضا به استراحتگاه شخصی به نام میوسوف مراجعه می‌کند و چون اجازه ملاقات به وی داده نمی‌شود متوسل به دروغ می‌شود و ... . هستی جعفری، امیر محمد فضلی، مهسا قلی‌زاده، علی عباس‌زاده، مهدی کاظم‌لو، هاله قاسم‌زاده و سحر رجبی از بازیگران این نمایش هستند.

 

دومین جشنواره تئاتر شهرزاد که قرار بود مهرماه آغاز به کار کند، طبق اعلام دبیرخانه جشنواره تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد. در بیانیه منتشرشده از سوی دبیرخانه آمده است: طبق برنامه‌ریزی‌ یک‌ساله پردیس تئاتر شهرزاد برای برگزاری دومین دوره جشنواره، قرار بر آن بود آیین گشایش این رویداد فرهنگی در تاریخ ۲۰مهرماه سال جاری برگزار شود. پردیس تئاتر شهرزاد ضمن اعتقاد بر اینکه چراغ تئاتر باید روشن نگه داشته شود، اعلام می‌کند با توجه به اینکه برگزاری جشنواره نیازمند حال‌و‌هوای بهتری است، تاریخ پیشین برای برگزاری جشنواره مناسب نیست و بستر و فضای برگزاری در شرایط کنونی مهیا نیست و  برپایی جشنواره با وجود اتفاقات اخیر میسر نخواهد شد. لذا تصمیم بر آن گرفته است که تاریخ برگزاری دومین جشنواره تئاتر شهرزاد تغییر پیدا کند. از این رو به تمام هنرمندان و شرکت‌کنندگان  اعلام می‌شود این جشنواره در تاریخ مقرر برگزار نمی‌شود.