«خانواده محترم رجبی» داغدار شد

خانه آقای رجبی در دهه هفتاد محل رفت و آمد بسیاری از گروه‌های سریال‌سازی بود. خانه‌ای سه طبقه در منطقه سعادت‌آباد که آخرین تصویرهایی که از آن در ذهن مانده است مربوط به سریال «خانه سبز» ساخته بیژن بیرنگ است.

دختر آقای رجبی خبر داد که متاسفانه او چند روز پیش درگذشت. آقای رجبی که چند سالی بود درگیر بیماری کلیوی و تحت درمان دیالیز بود، چند روز پیش دیده از جهان فروبست.

مستند «با تشکر از خانواده رجبی» که به زندگی بهروز بقایی اشاره دارد، آخرین تصویر از آقای رجبی است. مردی که آخرین آرزویش این بود که دوباره خانه‌اش را در اختیار گروه‌های فیلم‌سازی بگذارد.

بهروز بقایی درباره آقای رجبی و خانه آنها می‌گوید: من نخستین کارم را در آن خانه کارگردانی کردم. همان خانه معروفی که در سریال «خانه سبز» و «همسران» و دیگر کارها مخاطبان به یاد دارند.

وی درباره چگونگی پیدا کردن این خانه خاطره‌انگیز می‌گوید: برادر آقای مسعود رسام؛ یعنی آقای مهران رسام که مدیر تولید بودند این خانه را برای ساخت سریال «همسران» پیدا کردند و آن خانه شد لوکیشن ثابت تمامی کارهایی که با زوج دوست‌داشتنی بیژن بیرنگ و زنده‌یاد مسعود رسام کار کردم.