رقابت 90 ایرانی در رویداد «آهنگسازان جوان»

کشاورز درباره این رویداد که با تلاش وی و همراهی همسرش امین شریفی آهنگساز موسیقی معاصر برگزار می‌شود، توضیح داد: هدف نشر «پتریکور» به‌عنوان یک ناشر بین‌المللی، معرفی آهنگسازان و هنرمندان مستعد و تلاشگر ایرانی به موسیقی جهان است. به همین منظور رویداد «آهنگسازان جوان» ایران، مدتی قبل فراخوان آهنگسازی خود را در دو رده سنی زیر ۳۵ سال و زیر ۲۵ سال منتشر کرد و از آن زمان تا پانزدهم مردادماه تقریبا ۹۰ اثر از سراسر ایران به نشر موسیقی «پتریکور» فرستاده شد. 

وی درباره اتفاقی که قرار است در این رویداد موسیقایی رخ بدهد، گفت: پروژه «آهنگسازان جوان» ایران، تنها یک رقابت نیست. ما کوشیده‌ایم یک فضای غیرقابل دسترس در ایران را برای آهنگسازان جوان و بااستعداد کشورمان فراهم کنیم و طی آن، با برگزاری کلاس‌های آموزشی، سمینار، اجرا و ضبط آثار منتخب و سخنرانی آهنگسازان بین‌المللی بتوانیم موزیسین‌های توانمند ایرانی را به سمت دنیای حرفه‌ای سوق بدهیم. رضا والی، ارشیا صمصامی‌نیا، امین شریفی و من به‌عنوان کارگروه انتخاب آثار در این رویداد حضور داریم.

کشاورز افزود: نتیجه رقابت آهنگسازان ایرانی که توسط استادانی از دانشگاه‌های هاروارد، ایندیانا، برکلی، سن‌دیه‌گو و… به‌عنوان آهنگسازان میهمان ارزیابی می‌شود، به‌زودی مشخص و اعلام خواهد شد.