Fondamenta تا ۵ جولای ۲۰۲۰ (۱۵ تیر) به‌صورت آنلاین در نشانی https:/ / www.artissima.art/ en/  برگزار می‌شود و حدود ۲۰۰ اثر توسط گالری‌های مختلف، روی دیوارهای مجازی برای فروش قرارگرفته‌اند.

 نخستین نمایشگاه فیزیکی گالری ویستا در سال جدید با عنوان «نگاه گمشده» به کیوریتوری سمیرا طوسی برپاست. در این نمایشگاه نگاه گمشده شیرین بابازاده، شیلا جلیل‌پیران، نسرین صادقی بجد و مانی مهرزاد به نمایش درآمده است.

گالری ویستا در خیابان مطهری، خیابان میرعماد، کوچه دوازدهم، پلاک ۱۱ واقع است و این گالری تقاضا دارد مخاطبان با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی در این نمایشگاه حضور یابند.

 مهران برومند، تهیه‌کننده پروژه مست عشق در صفحه شخصی‌اش نوشت: مست عشق تا پایان تابستان آماده نمایش می‌شود.

برومند توضیح داد: فیلم‌برداری چند سکانس کوتاه از مست عشق به‌دلیل شیوع ویروس کرونا باقی‌مانده است که به محض رفع محدودیت‌های کرونا و باز شدن مرزها به اتمام خواهد رسید. همچنین تدوین این فیلم توسط سپیده عبدالوهاب درحال انجام است. این فیلم تا پایان تابستان آماده نمایش خواهد شد.

 ساخت انیمیشن «گیلگمش» به کارگردانی حسین‌ مرادی‌زاده و تهیه‌کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز شده است. به گفته مرادی‌زاده، این پویانمایی به مدت ۱۰ دقیقه با تکنیک نقاشی رنگ و روغن و استفاده از دیگر رسانه‌ها درحال ساخت است.

مرادی‌زاده گفت: این پویانمایی بر گرفته از کتابی با همین‌ نام از انتشارات کانون است که قصه‌ سفر پرماجرای «پادشاه اوروک» برای دستیابی به جاودانگی را روایت می‌کند؛ اتفاق‌هایی که در این راه رخ می‌دهد باعث می‌شود او دریابد که زندگی با مرگ معنا پیدا می‌کند. این اثر حماسی ادبیات دوران تمدن باستان است که در منطقه میان‌رودان شکل گرفت و در این پویانمایی تلاش شده است از نقش‌نگارهای باستانی استفاده شود.