سردار آزمون سفیر برند فروشگاه‌های زنجیره‌ای هفت شد

استراتژی فروشگاه زنجیره‌ای هفت افزایش اعتماد ملی به صنعت ریتیل است

در همین رابطه معاونت اجرایی فروشگاه زنجیره‌ای هفت در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری میان سردار آزمون و مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای هفت، با اعلام این خبر افزود: ما در سال ۱۳۹۳ با هدف استانداردسازی و مدرن‌سازی صنعت ریتیل کشور، فعالیت خود را شروع کردیم. در بحث لجستیکی، گروه اقتصادی گلستان و فروشگاه زنجیره‌ای هفت حرف زیادی برای گفتن داشتند. به واسطه برخورداری از نیروهای انسانی متخصص و وجود زیرساخت‌های IT در مجموعه توانستیم برگ برنده خود را در این صنعت به نمایش بگذاریم.  امیر‌حسین دائمی در ادامه تاکید کرد: موضوعی که فروشگاه زنجیره‌ای هفت را از سایر فروشگاه‌های زنجیره‌ای متمایز کرده، بحث طراحی داخلی، حضور کالاهای متنوع و برندهای مطرح بیزینس ریتیل است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در بیش از ۶۰۰ فروشگاه برنامه حضور داریم، اظهار کرد: در برنامه توسعه‌ای سال ۱۴۰۱ خود با استراتژی حضور در چهار برنامه اصلی اعم از فروشگاه‌های تخفیفی، فروشگاه‌های VIP، توریستی و حرکت بزرگی که از سال گذشته در بحث سلامت شروع شد، حضور گسترده‌ای خواهیم داشت. دائمی با تاکید بر اینکه استراتژی فروشگاه زنجیره‌ای هفت، بالا بردن سطح کیفی زندگی مردم، تامین رفاه عمومی و به تبع آن، افزایش میزان اعتماد ملی به صنعت ریتیل است، تصریح کرد: همزمان با این استراتژی و حرکتی که فروشگاه زنجیره‌ای هفت شروع کرده، می‌خواهیم در کنار آقای سردار آزمون این موضوع را به مصرف‌کننده القا کنیم که ما به عنوان یک سرمایه ملی، پیشرو در ارائه خدمات و به روز خواهیم بود.

وی یادآور شد: ما همچنان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای هفت به‌طور روزانه درصدد رشد خدمات کیفی چه به صورت آنلاین و چه به صورت آفلاین نزد مصرف‌کنندگان نهایی خود هستیم. دائمی با اعلام اینکه آقای سردار آزمون به عنوان سفیر برند فروشگاه‌های زنجیره‌ای هفت در کنار ما حضور خواهد داشت، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم به واسطه پیشینه این ستاره محبوب تیم ملی به عنوان یکی از بهترین مهاجمان لیگ‌های برتر دنیا و ایران، جلوه تازه و متفاوتی از آنچه سردار آزمون به واسطه محبوبیت خود در میان مردم ایجاد کرده، استفاده کنیم و به عنوان مشاور سردار آزمون به دنبال پیشرفت، تخصص و حرکت روزانه رو به جلو باشیم.

سه اولویت مهم، دلیل همکاری با فروشگاه زنجیره‌ای هفت

همچنین در این مراسم سردار آزمون درباره دلایل همکاری تبلیغاتی خود با فروشگاه زنجیره‌ای هفت به عنوان سفیر این مجموعه گفت: در زمینه انتخاب فروشگاه زنجیره‌ای هفت برای همکاری دوجانبه، سه موضوع برای من بسیار مهم بود. وی ادامه داد: اولویت نخست احترام گذاشتن به مردم به عنوان اولویت اصلی تمامی بازیکنان تیم ملی فوتبال است تا به یک الگو در جامعه تبدیل شوند و رضایت مردم را جلب کنند و من در مجموعه فروشگاه زنجیره‌ای هفت این احترام گذاشتن به مردم و مشتریان را مشاهده می‌کنم که موجب شد تا به برند هفت نزدیک شوم. اولویت دوم من این است که در فروشگاه‌های زنجیره‌ای هفت، کالاهای معتبر به مردم ارائه می‌شود و همچنین اولویت سوم این است که عوامل و نیروهای آن فعال و پرانرژی هستند.