ایده کسب و کار فریم‌‌‌بریج اولین بار وقتی به ذهن تینان رسید که به یک سفر طبیعت‌‌‌گردی رفته بود و وقتی برگشت، چهار پوستر خیلی زیبا از پارک‌‌‌های ملی داشت. او به یک فروشگاه محلی رفت تا این پوسترها را قاب کند و وقتی یک صورت‌حساب ۱۶۰۰ دلاری جلویش گذاشتند، خشکش زد. با بی‌‌‌میلی این پول را پرداخت، اما با خودش فکر کرد باید راه بهتری هم باشد تا لازم نباشد این‌قدر هزینه کند. او معتقد بود مردم چیزهای فوق‌‌‌العاده‌‌‌ای دارند که دوست دارند به یادگار نگه دارند و اگر قاب گرفتن کار آسان و کم‌‌‌هزینه‌‌‌ای بود، بیشتر انجامش می‌‌‌دادند. او به این نتیجه رسیده بود که قاب گرفتن به یک صنعت قدیمی تبدیل شده که کسی به آن توجهی نمی‌‌‌کند و اگر بشود تکه‌‌‌هایی از زنجیره ارزش سنتی آن را کنار گذاشت یا به صورت آنلاین انجام داد، هزینه‌‌‌ها می‌توانند به طور قابل‌توجهی کاهش یابند.

تینان برای راه‌‌‌اندازی استارت‌آپ خودش، کاملا مجهز بود – هم از نظر سابقه خانوادگی و هم از نظر تحصیلات و تجربه کاری. پدرش رئیس یک شرکت یدک‌‌‌کش‌‌‌ در اوهایو بود. خودش هم بعد از فارغ‌‌‌التحصیلی از دانشگاه ویرجینیا و گرفتن مدرک MBA  از مدرسه کسب‌و‌کار هاروارد، برای چند استارت‌آپ کار کرده بود و دو سال هم مشاور مدیریت در دولت اوباما بود. چیزی که تینان از تجربیات قبلی کار در استارت‌آپ یاد گرفته بود، پی بردن به ارزش سرعت در کار بود. سرعت معمولا از کار بی‌‌‌عیب و نقص هم اهمیت بیشتری داشت. همزمان، سرعت نباید تجربه مشتری را دچار خدشه کند.

چه چیزی یک کارآفرین را در مواجهه با موانع متعدد موفق می‌کند؟ از نظر تینان، بخشی از آن سرسختی و لجبازی محض است. اما مهم‌تر از همه، «من فکر می‌‌‌کنم داشتن چشم‌‌‌انداز و این توانایی است که بتوانید فراتر از دردهای کوتاه‌مدت را ببینید، چون به آنچه می‌‌‌سازید اعتقاد دارید.» فریم‌‌‌بریج از زمان تاسیس به عنوان یک فروشگاه صرفا آنلاین در سال ۲۰۱۴، آنقدر توسعه‌ یافته که حالا ۲۸۰ نیرو دارد. علاوه بر عملیات آنلاین که طی آن مشتری آیتم‌‌‌های مورد نظرش را به شرکت ایمیل می‌کند تا قاب گرفته شود، آنها در حال حاضر در ۱۹ فروشگاه فیزیکی هم فعالیت می‌کنند. در قلب این توسعه، تعهد فریم‌‌‌بریج به هدف کمک به افراد برای «جشن‌‌‌ گرفتن چیزهایی است که دوست دارند». تینان می‌‌‌گوید: «هر روز هزاران آیتم را قاب می‌‌‌گیریم که یا نشانه اوج موفقیت یک فرد هستند یا چیزی عمیقا به یادماندنی.»