مدیرعامل بانک ایران زمین، کلید اصلی مسیر پیشرفت بانک را نگاه همکاران به بانک به عنوان یک خانواده بزرگ دانست و افزود: همکاران من بانک را متعلق به خود می‌‌‌دانند و برای خود تلاش می‌کنند و همین حفظ همبستگی و مشارکت بین آنان موجب رشد و تعالی بانک شده است.

پورسعید سرویس‌‌‌های بانکداری دیجیتال این بانک را بستری مناسب برای افزایش رضایت مشتریان و کسب تجربه‌ای متفاوت از خدمات بانکی بیان کرد و افزود: با توسعه زیرساخت‌‌‌های بانک در حوزه فناوری اطلاعات، اکوسیستم و بستر مطلوبی در حوزه بانکداری دیجیتال و ارائه سرویس‌‌‌های بانکی آنلاین ایجاد شده است و همکاران با معرفی دقیق این خدمات به مشتریان می‌توانند حرکت موثری در افزایش میزان جذب و رضایت مشتری داشته باشند.

در ادامه سید حسن سلطانی‌فیروز رئیس هیات‌مدیره بانک ایران زمین، یکی از نکات قابل‌توجه در استان فارس را روحیه بالا و نشاط بین همکاران شعب بیان کرد و گفت: همه ما در یک کشتی نشسته‌‌‌ایم و یک هدف را دنبال می‌‌‌کنیم. عملکرد و پیشرفت بانک، حاصل برآیند زحمات و تلاش یکایک کارکنان است. سلطانی فیروز یکی از برنامه‌‌‌های بانک را تبدیل دارایی‌‌‌های غیرمولد به دارایی‌‌‌های مولد اعلام کرد و افزود: به زودی شاهد تحولی نوین در مجموعه بانک ایران‌‌‌زمین و خدمت‌‌‌رسانی به مشتریان خواهیم بود.

در این مراسم مجتبی شیروانی‌هرندی قائم‌مقام بانک ایران زمین حضور بین همکاران منطقه فارس را مایه افتخار دانست و گفت: یقین دارم که با وجود چنین همکارانی تا پایان سال شاهد اتفاقات مثبتی خواهیم بود.

شیروانی دغدغه اصلی همکاران شعب را تحقق اهداف و حرکت به سمت پیشرفت بیان کرد و افزود: بسیار خوشایند و دلپذیر است که استان‌‌‌ها با رقابت سالم در جهت پیشرفت منطقه خود تلاش می‌کنند و مهم این است که در هر جایگاه و موقعیتی قرار دارند برای کشور، جامعه و خانواده خود بهترین باشند.

در ادامه جلسه محمد حسینی کناروئی مدیر امور شعب استان‌‌‌های بانک ایران زمین ضمن قدردانی از زحمات همکاران شعب منطقه، گفت: با توجه به بازار رقابت کنونی، همت کارکنان منطقه فارس در تحقق اهداف، مفهومی‌‌‌جز غیرت نیروهای انسانی ندارد. حسینی کناروئی ضمن تشکر از حسن اعتماد مدیران عالی بانک به جوانان، افزود: با وجود گذشت کمتر از یک ماه از معارفه مدیران جدید مناطق، رشد قابل‌توجهی در این استان‌‌‌ها دیده می‌شود.

مدیر امور شعب استان‌‌‌های بانک ایران زمین خاطرنشان کرد: با توجه به سطح سواد و همکاری که در نیروهای منطقه فارس وجود دارد، با استفاده از تمامی‌‌‌ ابزارها و ظرفیت‌‌‌های موجود در منطقه، تحقق کامل اهداف امری قطعی است.

سید‌محمد‌حسین استاد مدیر روابط عمومی ‌‌‌بانک ایران زمین در این دیدار، اطلاع‌رسانی آنی و آگاهی بخشی مشتریان از خدمات بانک را از اولویت‌‌‌های اصلی این مدیریت بیان کرد و گفت: همکاران من در طول شبانه‌روز با معرفی کامل و دقیق خدمات بانک به هموطنان و مشتریان، یار و همراه شعب هستند.

استاد در ادامه افزود: همکاران شعب می‌توانند برای تسریع در انجام امور و مطالبه درخواست‌‌‌های خود از طریق مرکز تماس با مدیران عالی بانک در ارتباط باشند.