به گزارش روابط عمومی فولاد مبارکه، بهمن خلیلی، مدیر عملیات مجتمع فولاد سبا ضمن اعلام خبر پنجمین رکورد تولید در این مجتمع گفت: کارکنان پرتلاش این مجتمع در ۱۰ آذرماه ۱۴۰۱ با تولید ۵۳۸۰ تن کلاف گرم موفق به ثبت رکورد تولید روزانه دیگری شدند؛ این در حالی است که در این مجتمع از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۳ رکورد ماهانه تولید کلاف گرم نیز به ثبت رسیده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این رکورد در حالی به ثبت رسیده که رکورد قبلی ۵۳۳۶ تن در ۶ مهرماه سال‌جاری محقق شده بود.

خلیلی با اشاره به اینکه افزون بر این رکورد کمّی، از نظر کیفیت هم کلاف‌‌‌های تولیدی بالای ۹۹‌درصد است، بیان کرد: افزایش کیفی سطح محصول ارزش این رکورد را دوچندان ساخته است.

مدیر عملیات مجتمع فولاد سبا تصریح کرد: در سال «تولید، دانش‌‌‌بنیان؛ اشتغال‌‌‌آفرین» برای چندمین بار است که رکوردهای روزانه و ماهانه در واحدهای مختلف تولید سبا شکسته می‌شود و این مهم نشان‌‌‌دهنده همدلی تمامی کارکنان در بخش‌‌‌های تولیدی و پشتیبانی در همه سطوح شرکت فولاد مبارکه است. با توجه به پیوستگی خطوط تولید در سبا، هماهنگی بین خطوط و کنترل فرآیند تولید نقش بسزایی در افزایش کمی و کیفی تولید دارد.

وی با بیان اینکه تجربه و تخصص کارکنان بخش‌‌‌های مختلف باعث کاهش ضایعات و توقفات اضطراری و افزایش سرعت تولید شده است، ادامه داد: استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌‌‌بنیان و سازندگان داخلی در تامین قطعات و مواد موردنیاز خطوط تولید توانسته جایگاه اصلی خود را پیدا کند و نقش‌‌‌آفرین باشد.

وی عملکرد فولاد سبا از ابتدای سال‌جاری تاکنون را بیش از برنامه از پیش تعیین‌‌‌شده در ۸ ماه گذشته برشمرد و در پایان کسب این رکورد را به مدیریت، همکاران و شرکای کسب و کار گروه فولاد مبارکه تبریک گفت.