تونی واحدیان، مدیرعامل شرکت CCS در مصاحبه‌ای اظهار کرد CCS که اکنون شامل بخش‌های CCS Medical و CCS Health می‌شود، بر هدف ارائه یک تجربه یکپارچه‌تر برای مدیریت مراقبت‌های مزمن تمرکز کرده است. وی خاطرنشان کرد: بیمارانی که مبتلا به دیابت تشخیص داده می‌شوند اغلب با تجویز دارو از مطب به خانه فرستاده می‌شوند و دستورالعمل‌‌هایی برای تغییر رژیم غذایی‌‌شان به آنها داده می‌شود. پزشکان همچنین ممکن است توصیه کنند که این بیماران از ابزار یا دستگاه‌های سلامت دیجیتال برای نظارت بر شرایط خود در خانه استفاده کنند.

واحدیان گفت: بیمار واقعا در تلاش است تا بیماری مزمن خود  را که تا حدی برایش پیچیده به نظر می‌رسد مدیریت کند. آنها همچنین در صورت خرابی دستگاه باید نحوه سفارش مجدد آن را یاد بگیرند. وی خاطرنشان کرد: ما معتقدیم که در موقعیت مناسبی قرار داریم که می‌توانیم این اقدامات تکه‌تکه را به یک تجربه یکپارچه و واحد تبدیل کنیم، زیرا نه تنها می‌توانیم محصولات موردنیاز بیماران را به موقع تحویل دهیم، بلکه می‌توانیم آنها را راهنمایی کنیم و مراقبت‌های بالینی را نیز ارائه دهیم. او افزود: CCS می‌تواند تجارت لوازم پزشکی خود را با پزشکان معتبر که توسط داده‌های اختصاصی و فناوری، پشتیبانی می‌شوند ترکیب کند تا تجربه بیمار را ساده‌‌تر کند.

این شرکت از بیش از ۲۰۰ هزار بیمار مبتلا به بیماری‌های مزمن در ایالات متحده پشتیبانی می‌کند و بیش از ۲/ ۱ میلیون محموله تجهیزات پزشکی را به بیماران در خانه‌های خود تحویل می‌دهد. واحدیان گفت: CCS اقداماتی را برای تکامل مدل کسب‌وکار خود برای ارائه مراقبت بهتر به بیماران دیابتی در نظر دارد. او گفت: این تغییرات تیم ما را قادر می‌‌سازد تا بیماران را با ابزارها، منابع و حمایتی که برای مدیریت مراقبت از خود به روشی ساده‌‌تر نیاز دارند، احاطه کند.

وی افزود: ما می‌دانیم که اکثر افراد مبتلا به دیابت که بیماری آنها تازه تشخیص داده شده، آموزش و راهنمای مدیریت مراقبت کافی را در سال اول بیماری خود دریافت نمی‌کنند. ما در لحظه‌ای که آنها محصولات خود را دریافت می‌کنند، در کنار آنها خواهیم بود و به آنها آموزش خواهیم داد. این بازار قابل توجهی است که CCS آن را هدف قرار داده است، زیرا بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده (CDC) بیش از ۳۷ میلیون نفر یا حدود ۱۱ درصد از جمعیت ایالات متحده مبتلا به دیابت هستند. بر اساس داده‌های CDC، دیابت حدود ۵/ ۸ میلیون نفر یا حدود ۲۳ درصد از بزرگسالان، هنوز تشخیص داده نشده است و ۳۸ درصد از جمعیت بزرگسال ایالات متحده، یا ۹۶ میلیون نفر نیز به پیش‌دیابت مبتلا هستند.

در حال حاضر، خدمات مراقبت‌های بهداشتی در خانه در حال رشد هستند، زیرا شرکت‌ها از مراقبت‌های مجازی و ابزارهای سلامت دیجیتال برای گسترش مراقبت‌های پزشکی به خانه‌های بیماران استفاده می‌کنند. حتی Walmart Health نیز یک برنامه مراقبت مجازی دیابت را برای کارفرمایان و مشتریان خود در سال جاری راه‌اندازی کرد. واحدیان گفت که CCS دارای مزیت رقابتی منحصر به فردی برای ادغام توزیع تجهیزات پزشکی با ارائه دستورالعمل، نظارت و آموزش است. وی تصریح کرد که ما همه‌چیز را درباره بیمار می‌دانیم، می‌دانیم نیازهای آنها چیست و با پزشکان و ارائه‌دهندگان بیمه‌های سلامت ارتباط داریم.

شرکت CCS از طریق واحدهای بهداشت و پزشکی خود با بیش از ۴۰۰ کارفرما و بیش از ۱۸۰۰ طرح مراقبتی مدیریت شده در سطح ملی برای حمایت از جمعیت بیماران دیابتی فعالیت می‌کند. واحدیان گفت: این شرکت همچنین سرمایه‌گذاری قابل توجهی در فناوری و قابلیت‌های تحلیلی خود انجام داده است.CCS  اخیرا یک پلتفرم مشارکت دیجیتالی مختص بیمار و یک راه‌حل مدیریت مراقبت راه‌اندازی کرده است. این شرکت در حال ارائه این خدمات جدید است تا ابتدا بر بیماران دیابتی تمرکز کند، اما قصد دارد به سایر بیماری‌های مزمن نیز آن را گسترش دهد.