این رویا برای برت نورتون و استفن نایت که دیوانه سفر بودند، به یک واقعیت تبدیل شد و آنها استارت‌آپ سفر خودشان به نام «آلتیمت تراول کلاب» (Ultimate Travel Club) را در دوران قرنطینه کرونا تاسیس کردند. این دو نفر از کارکشته‌‌‌های صنعت گردشگری هستند و دانش و تجربه خود را در بازاریابی و استراتژی تجاری برای کسب و کارهای سفر، تفریح و هتلداری به کار گرفتند تا مفهوم خود را توسعه دهند.  نورتون به عنوان مدیرعامل می‌‌‌گوید: «ما دو تا اول از همه گردشگر هستیم و به عنوان گردشگر انعطاف‌‌‌پذیری بیشتر، انتخاب بیشتر و عدالت واقعی می‌‌‌خواهیم. اما در ضمن، در صنعت سفر هم فعالیت می‌‌‌کنیم و بنابراین می‌‌‌دانیم که شرکت‌های سنتی این توانایی را ندارند که همه این خدمات را با قیمت معقول ارائه کنند. به همین دلیل است که اقدام کردیم و شرکت مسافرتی خودمان را راه‌‌‌اندازی کردیم.»

نکته کلیدی در مورد آلتیمت تراول، مدل اشتراکی آن است که اعضا می‌توانند اشتراک سالانه به ارزش ۹۹ پوند (۱۲۰ دلار) بگیرند. درآمد شرکت به جای اینکه از خرید بلیت و رزرو هتل و بقیه موارد از طریق سایت تامین شود، از طریق این حق اشتراک‌‌‌ها تامین می‌شود.  همان‌طور که نورتون توضیح می‌دهد، شرکت‌های مسافرتی سنتی زیرساختی دارند که از گذشته به ارث برده‌‌‌‌‌‌اند و این زیرساخت هزینه‌‌‌های سربار بالایی دارد که اضافه آن به مشتری تحمیل می‌شود. نورتون می‌‌‌گوید: «کسب و کار ما به طور خاص طراحی شده تا سفر انعطاف‌‌‌پذیر با بهترین قیمت‌ها را ارائه کند. دلیلش هم این است که ما میراث‌‌‌دار مدل کسب و کارهای سنتی نیستیم و خدمات ما اغلب ۴۰‌درصد ارزان‌‌‌تر از بقیه است. مدتی قبل، ابزار مقایسه قیمتی آنلاین ما نشان داد ۹۱‌درصد جست‌‌‌وجوهایی که صورت گرفته، برای ما ارزان‌‌‌تر از دیگر شرکت‌های خدمات مسافرتی بوده است.» 

شرکت آلتیمت در پایان سال ۲۰۲۱ راه‌‌‌اندازی شد. بنیان‌گذاران از اولین اعضای خود بازخورد دائم می‌‌‌گرفتند تا سفر مشتری را متناسب‌‌‌سازی کنند. آنها با فراهم کردن امکان جست‌‌‌وجوی رایگان برای همه، در این پلت‌فرم سرمایه‌گذاری کردند و قبل از راه‌‌‌اندازی یک کمپین بازاریابی رسمی، یک ابزار مقایسه قیمت درست کردند. بیشتر اعضا به کمک یک اپلیکیشن جست‌‌‌وجو و رزرو آنلاین انجام می‌دهند و در ضمن یکسری کارشناسان سفر در دفتر بریتانیا مستقر هستند تا به سوالات مشتریان پاسخ دهند. راه‌‌‌اندازی یک کسب و کار گردشگری در طول پاندمی، بسیار چالش‌‌‌برانگیز بود، چون قوانین سفر دائما تغییر می‌کرد. نورتون می‌‌‌گوید: «دائما با هم در ارتباط بودیم و با اینکه سیستم ما ابری است، کارکنانی که در ارتباط با مشتری هستند، در فضاهای اشتراکی کار می‌کنند تا بهتر بتوانند به آنها خدمات‌‌‌رسانی کنند. هر روز به صورت آنلاین و هر ماه به صورت فیزیکی جلسه داریم.»

این استارت‌آپ که فعلا ۱۰ نیرو دارد، توانسته ۲۵۰‌هزار پوند از سرمایه‌گذاران فرشته جذب کند و تعداد مشترکان آن هر ماه تقریبا دو برابر می‌شود. آنها پیش‌بینی می‌کنند تا پایان ۲۰۲۳ گردش مالی سالانه آنها به ۵‌میلیون پوند برسد. نورتون می‌‌‌گوید: «این پیش‌بینی متعادل و واقع‌‌‌گرایانه است. ما به دنبال رشد پایدار هستیم و کل درآمد ما بستگی به بازاریابی و توسعه تکنولوژیک دارد.»