سرمایه‌گذاران و همچنین خیلی از چهره‌‌‌های معروف ورزشی توجه‌شان به محصولات سالم این شرکت جلب شد و در آخرین دور تامین سرمایه، ارزش دیلی هاروست به ۱/ ۱‌میلیارد دلار رسید. همین کافی بود تا ثروت خالص خانم دروری ۳۹ ساله، طبق اعلام مجله فوربس به ۳۵۰‌میلیون دلار برسد. او می‌‌‌گوید: «ما خوردن میوه‌‌‌ها و سبزیجاتی را که منابع پایدارتر دارند تسهیل می‌‌‌کنیم و هر چقدر رشدمان بیشتر می‌شود، کارهای خوب بیشتری می‌توانیم انجام دهیم. در واقع ما پایه‌‌‌های یک آینده بهتر را می‌‌‌سازیم.» کلید این استراتژی، کار کردن مستقیم با کشاورزان است. حدود ۴۰۰ کشاورز از کالیفرنیا تا نیویورک با دیلی هاروست همکاری می‌کنند. آنها محصولات خود را در مبدا تولید منجمد می‌کنند و بلافاصله آنها را به تاسیسات دیلی هاروست می‌‌‌فرستند تا برای دستور ساخت‌‌‌های از پیش آماده شده ترکیب و بسته‌‌‌بندی شوند و وقتی به دست مصرف‌کننده می‌‌‌رسند، با اضافه کردن شیر یا قرار دادن در مایکروفر به یک وعده غذایی تبدیل شوند.

دیلی هاروست همچنین به برخی کشاورزان برای تولید محصولات ارگانیک کمک می‌کند؛ فرآیندی که با فراهم کردن کمک مالی برای آنها می‌تواند تا سه سال طول بکشد.  دروری که در نیویورک سیتی به دنیا آمده و بزرگ شده، والدینی کارآفرین داشته و می‌‌‌گوید همیشه تمرکزش بر بازدهی سرمایه بوده است. در اولین روز حضورش در مدرسه کسب و کار دانشگاه کالیفرنیا، استاد از دانشجوها پرسیده هدفشان از حضور در مدرسه کسب و کار را بیان کنند. در حالی که همکلاسی‌‌‌هایش پاسخ‌‌‌های سیاستمدارانه‌‌‌ای مثل «برای کار خوب کردن» یا «رفع یکسری نیازها» را عنوان می‌کردند، او صادقانه گفته بود «برای پول درآوردن.» او می‌‌‌گوید یک کسب و کار اگر پول درنیاورد نمی‌تواند کار خوبی انجام دهد یا نیازی را رفع کند.  وقتی در وب‌سایت خرید و سبک زندگی Gilt Groupe به عنوان مدیر بازاریابی مشغول به کار شد، گرسنه می‌شد و وقت کافی برای خوردن یک ناهار سالم نداشت. راه‌حل او، درست کردن اسموتی‌‌‌های میوه و سبزیجات فوری بود که آنها را منجمد می‌کرد تا خراب نشوند.

در ابتدا این اسموتی‌‌‌ها را فقط برای خانواده و دوستانش درست می‌کرد. به‌‌‌‌‌‌تدریج کارش با استقبال مواجه شد و در حجم بیشتری تولید کرد و شبی ۲۰ دلار به خواهرزاده نوجوانش می‌‌‌داد تا آنها را به منهتن برده و بفروشد. او نمی‌‌‌خواست کارش را رها کند، اما سفارش از طرف غریبه‌‌‌ها آنقدر زیاد شد که فقط دو ماه توانست دوام بیاورد و کارش را رها کرد و شرکت جدید را با ۲۵‌هزار دلار پس‌‌‌اندازش، تاسیس کرد. او جذب سرمایه برای دیلی هاروست را در سال ۲۰۱۶ شروع کرد و چون دو فرزند کوچک داشت، دائما توانایی‌‌‌هایش را برای اداره این کسب و کار زیر سوال می‌‌‌بردند. با این وجود، در سال ۲۰۱۸ توانست حدود ۵۰‌میلیون دلار سرمایه جدید جذب کند. دیلی هاروست در دوران پاندمی رشد تصاعدی را تجربه کرد و برند آن به محصولات جدیدتری مثل دانه‌‌‌های یخ‌‌‌زده، نان لواش و تکه‌‌‌های پروتئین، توسعه‌یافته است.