ماهیت تست‌محور NI به بخشی از فرآیند طراحی جدید و منحصر به فردی تبدیل شده که می‌تواند مدلی برای طراحی دفاتر جدید در دنیای پاندمی زده باشد. آنها در همکاری با شرکت معماری جهانی جنسلر (Gensler)، در حال تست نمونه‌های مختلف طراحی دفتر کار هستند. تصمیم‌گیری درباره بازسازی از سال ۲۰۱۹ شروع شد. زمانی که واقعا می‌خواستند آن را عملی کنند، کووید شروع شد و پیش‌‌فرض‌‌های آنها را درباره شکل دفتر کار متحول کرد. طراحی مجدد فضا، از مساله عقب نماندن از رقبا، به اینکه چطور باید از دفتر کار استفاده کرد، تغییر یافت. NI  و جنسلر برای درست کردن چارچوب دفتر کار جدید، مصاحبه‌ها و ورکشاپ‌‌هایی با گروه‌های مختلف کارکنان ترتیب دادند. اسکات استرزینک، از مدیران NI می‌گوید: «متوجه شدیم بین روشی که ما کار می‌کردیم و آن شکلی که می‌خواستیم در آینده کار کنیم، ناهمخوانی واضحی وجود دارد. کارکنان دفاتر کاری می‌خواستند امکان همکاری، انعطاف‌‌پذیری و تعهد بیشتر را فراهم کند.»

جنسلر با استفاده از بازخوردهایی که از کارکنان NI گرفته بود، به سه نوع طراحی برای دفتر کار رسید. اولی «ورکشاپ» نام دارد و مجموعه‌‌ای است از کارگاه‌ها با میزهای اشتراکی برای تفکرات جمعی و تولید ایده‌های جدید. جلسات به صورت ترکیبی از حضور افراد و کارکنان دورکار تشکیل می‌شود و یک قسمت کنفرانس با صندلی‌‌های راحت و تکنولوژی‌‌های تماس تصویری تعبیه شده است. دومین طراحی، «هیبریدی» نام دارد و تمرکز بر مشارکت، اولویت آن است. در این طراحی بیشتر از میزهای مشترک برای کار تیمی استفاده شده و اتاق‌‌های کنفرانس کوچک برای گفت‌وگوی اعضای تیم‌‌ها در نظر گرفته شده است. سومین طراحی به نام «کو-لب» برای پروژه‌های تیمی در مقیاس بزرگ‌تر است. فضاهای بزرگ برای جلسات غیررسمی، یک اتاق کنفرانس دربسته برای توفان فکری و وایت‌‌بوردهای قابل حمل که بتوان ایده‌ها را ثبت کرد، در نظر گرفته شده‌‌اند. لی‌‌اوت‌‌های منعطف و لوازم قابل حمل، این فضا را به راحتی برای پروژه‌های مختلف و تیم‌‌هایی در اندازه‌های متفاوت، سازگارپذیر می‌کند.

در حال حاضر، NI در حال جمع‌آوری بازخوردها و داده‌های کاربران برای ارزیابی هر یک از این گزینه‌ها است. برخی اعضای تیم‌‌ها در این طراحی‌‌های آزمایشی مستقر می‌شوند تا کاربردپذیری بلندمدت آنها را بسنجند و برخی دیگر هم از چند روز تا چند هفته در فضاهای مختلف به صورت چرخشی قرار می‌گیرند تا مشخص شود چه فضایی برای انجام چه کاری مناسب‌‌تر است. از کارکنان در‌خواست شده با استفاده از یکسری QR کد، نظراتشان را درباره ویژگی‌‌های خاص طراحی، از ارتفاع مبل‌‌ها گرفته تا راحتی صندلی‌‌ها عنوان کنند.