امین ابراهیمی با اشاره به کاهش ۹۰ درصدی حوادث شدید در شرکت فولاد خوزستان بر سلامت و ایمنی کارکنان شرکت تاکید کرد و آن را سرلوحه کار و مدیریت شرکت دانست.

وی با تاکید بر اینکه سلامت کارکنان بر تولید، فروش و سودآوری اولویت دارد، افزود: با وجود اینکه در شرکت فولاد خوزستان سختگیری‌‌ها و تاکید بر رعایت اصول ایمنی باعث افزایش هزینه‌ها و طولانی شدن پروژه‌ها می‌شود، اما این جدیت در ایمنی را پذیرفته‌‌ایم و هزینه آن را هم می‌‌پردازیم تا ارزش و پاداش ارزشمندتر یعنی سلامت و نشاط کارکنان را به دست آوریم.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان از کاهش ۶۷ درصدی حوادث سال جاری نسبت به مدت مشابه خبر داد و افزود: حدود ۹۰ درصد حوادث شدید و خیلی شدید شرکت فولاد خوزستان نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده است.کاهش حوادث شدید در حوزه پیمانکاران نیز ۸۰ درصد بوده که نشان از اثرگذاری فرهنگ ایمنی و سلامت در تمامی بخش‌های فولاد خوزستان دارد.

ابراهیمی در پایان گفت: با تلاش مدیران ارشد و میانی شرکت و نظارت دقیق و اجرای دستورالعمل‌های ایمنی از سوی مدیریت ایمنی شرکت فولاد خوزستان، در سال جاری صرفا شاهد یک حادثه شدید بوده‌‌ایم، در حالی که در مدت مشابه سال گذشته، این حوادث چهار مورد بود.