یک آشپزخانه مدرن و ایده‌آل شامل چه مواردی است‌؟

از جذابیت‌های زندگی امروز، تجربه لذت آشپزی در یک آشپزخانه مدرن و ایده‌آل است. طراحی ویژه و منحصربه‌فرد در کنار تجهیز آشپزخانه به لوازم خانگی با تکنولوژی روز و مدرن بسیار حائز اهمیت است. کاربردی‌تر کردن این فضا با استفاده از فناوری جدید و مدرن برای قلب منزل می‌تواند محیطی دلچسب‌تر و سبک زندگی راحت‌تر را به ارمغان آورد.

نگاه شرکت شما چگونه اسـت‌؟‌و آیـا نحـوه عملکـرد شما با استانداردهای روز دنیا تطابق دارد؟

برندینگ برای مجموعه خدمات طلایی نیکان با سابقه‌ای که در امر واردات برترین برندهای اروپایی طـی سال‌های متمـادی داشته است، از چارچوب کلمه خارج شده و به عینیت رسیده است. ارائه برترین برندهای روز اروپا در سبک‌های   in-built و freestanding در لوکس‌ترین پروژ‌ه‌های پایتخت و ایران نمودی از لوکس‌سازی و برندینگ است.

خدمات طلایی نیکان چه برندهایی را به مشتریانش ارائه می‌دهد‌؟

خدمات طلایی نیکان با ارائه ضمانت‌نامه معتبر محصولات ایندزیت، اکسپریال، آریستون، تکا، ویرپول و شولتز قریب به سه دهه است که درباره این برندها در حال خدمات‌رسانی به مشترکان در سراسر ایران است. محصولاتی که در حوزه فعالیت ما‌ست شامل تجهیزات بزرگ و کوچک تاسیساتی و شامل محصولاتی چون پکیج‌های گرمایشی و آبگرمکن و لوازم خانگی است.

 در زمینه نصب و راه‌اندازی و تامین قطعات، گروه خدمات طلایی نیکان چگونه عمل کرده است‌؟

یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین شاخص‌ها در خدمات پس از فروش، داشتن تکنسین‌های مجـرب و در اختیار داشتن قطعات یدکی اصلی مورد نیاز دستگاه‌های تحت ضمانت است که خدمات طلایی نیکان با دراختیار داشتن بیش از ۷ هزار  نوع قطعه در انبار مدرن و مکانیزه به‌خوبی پاسخگوی نیاز مشترکان است. مجهز بودن به کارگاه تعمیرات الکترونیک با استفاده از تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا، استفاده از شیوه‌های نوین ارتباطی و نظر‌خواهی از مشترکان از دیگر ویژگی‌های خدمات طلایی نیکان است.