مدیرعامل شرکت خانه گستر یکم در مراسم افتتاح ۴۵۴ واحد مسکونی و آغاز اعملیات اجرایی ۴۰۰ واحد مسکونی در گرمدره تهران با اشاره به اینکه این پروژه به مساحت ۳۰ هکتار متعلق به حساب ۱۰۰ امام طراحی شده است گفت: ظرفیت این پروژه به میزان ۲۸۰۰ واحد مسکونی، تجاری و خدماتی است که ۱۷۵۰ واحد از ۲۸۰۰ واحد مورد اشاره شروع و ۲۶۷ خانوار در آن ساکن هستند. در حال حاضر نیز ۴۵۴ واحد مسکونی جدید را افتتاح و تحویل می‌دهیم.

امید محمدی ادامه داد: ۴۵۴ واحد در ۱۲ بلوک و ۵۶‌هزار مترمربع ساخته و ۷۵۰‌میلیارد تومان اعتبار صرف شده است که بخشی از این اعتبارات از منابع داخلی و بخشی نیز با کمک بانک مسکن تامین شده است.

وی ادامه داد: ۶۳۰ واحد مسکونی در دست ساخت است و ۴۰۰ واحد مسکونی نیز امروز کلنگ‌زنی می‌شود که شامل ۱۰ بلوک در مساحت ۷۷‌هزار مترمربع و با سرمایه ۱۰۵۰‌میلیارد تومان تماما از منابع داخلی تامین شده است.

مدیرعامل شرکت خانه گستر یکم گفت: در پروژه آسمان البرز نگاه ما نباید صرفا تامین سرپناه باشد بنابراین سعی کردیم محلی برای آسایش و زندگی و عبادت باشد ، بنابراین در ساخت مسکن و اینکه فقط به بُعد اقتصاد مسکن توجه شود در این پروژه صرف‌نظر کردیم. مجموعه یاد شده مجموعه‌ای درون‌گرا و مستقل و تمام خدمات در پروژه دیده شده است.

محمدی ادامه داد: در برخی موارد نیز تلاش کرده‌ایم که کمبود سرانه در گرمدره را در پروژه مزبور تامین کنیم. یعنی به عبارتی ایجاد کلانتری، آتش‌نشانی، زمین تاسیسات شهری، زمین ورزشی و فضای بیمارستانی در آن دیده شده است.