وی در پاسخ به‌این سوال که وضعیت بازار این نوع محصولات تولیدی شما چگونه است؟ گفت:  در ایران برای اولین بار است که این محصولات به بازار می‌آید و لذا بسیار جدید است و فرهنگ استفاده از چیپس ماهی چندان رایج نیست. برخلاف شهرهای ساحلی که دریا دارند و جزو غذاهای رایج‌تر محسوب می‌شود .در جنوب تولید چیپس ماهی و میگو به صورت سنتی و با کمک نور آفتاب انجام می‌شود و حال ما این کار را به صورت صنعتی انجام می‌دهیم

وی در ادامه افزود: مشکل ما غالبا فرهنگی است؛ به این معنا که فرهنگ استفاده از محصولاتی مانند چیپس ماهی آن‌گونه که مورد انتظار است هنوز جا نیفتاده و مردم چندان این محصولات را در رژیم غذایی‌شان نگنجانده‌اند.

کاظمی گفت: نکته مهم در مورد محصولات ما این است که به هیچ وجه از مواد افزودنی و نگهدارنده استفاده نمی‌شود و کاملا عاری از هرگونه مواد افزودنی است و لذا می‌توان گفت کاملا طبیعی است.

وی در پاسخ به  این سوال که برای اینکه بتوانید از نظر قیمتی در بازار هم رقابت کنید و باقی بمانید چه تدبیری اندیشیده‌اید؟ گفت: ما سعی داریم محصولات   را با سود کمتر و به تبع با قیمت مناسب‌تری وارد بازار داخل کنیم تا مردم بیشتر بتوانند مصرف‌کننده این محصولات باشند و از سوی دیگر در بین مردم شناخته‌تر شود و در آینده میزان مصرف مردم نیز بالا برود.