به گزارش بخش ترجمه شرکت‌ها، به نقل از  یونهاپ، شرکت کیا، یکی از زیرمجموعه‌های کوچک‌تر شرکت هیوندای موتور، خودروی جدید کاملا برقی Niro را معرفی کرد، در حالی که آئودی، بی‌ام‌و و مرسدس بنز بر تعهدات خود برای توقف تدریجی فروش خودروهای جدید بنزینی و دیزلی در کره جنوبی و سایر بازارهای پیشرو تمرکز داشتند.  کریم حبیب، معاون ارشد و مسوول طراحی جهانی کیا در یک نشست خبری گفت: در Niro جدید، دماغه ببری آن با گسترش آن از کاپوت تا گلگیر دستخوش تغییرات اساسی شده است که این در تضاد با جلوپنجره بزرگ ورودی هوای پایینی است. کیا می‌گوید Niro برقی را در نیمه اول سال ۲۰۲۲ در بازار داخلی عرضه خواهد کرد. همچنین سدان تمام برقی EV۶ را که با پلت‌فرم ماژولار جهانی برقی (E-GMP) متعلق به گروه موتور هیوندای موتور (E-EV) تعبیه شده است، به نمایش گذاشت. سازنده سدان K۵ و شاسی بلند سورنتو قصد دارد تا سال ۲۰۲۵ خط تولید خودروهای برقی خود را با ۱۱ مدل از جمله هفت مدل مبتنی بر E-GMP افزایش دهد. این شرکت قصد دارد از سال ۲۰۳۵ فقط خودروهای برقی را در اروپا و از سال ۲۰۴۰ در سایر بازارهای بزرگ بفروشد.

خودروسازان آلمانی به دلیل بروز پاندمی و در بحبوحه کمبود تراشه‌های جهانی، در نمایشگاه سالانه موتور که در دو سال گذشته برگزار شد، در تبلیغ مدل‌های باتری خود شتاب بیشتری نشان دادند. بازار باتری‌های خودروهای برقی در حال چرخش است، زیرا خودروسازان در سراسر جهان به‌دلیل تشدید مقررات مربوط به انتشار گازهای گلخانه‌ای، که به گفته دانشمندان مقصر گرمایش جهانی است، برای توسعه خودروهای برقی و دوستدار محیط زیست رقابت می‌کنند.

آئودی با مدل‌های e-tron GT و RS e-tron GT که ماه آینده در کره عرضه می‌شود و مدل Q۴ e-tron SUV سال آینده در دسترس خواهد بود، زیرا قصد دارد ۳۵ درصد از سبد کره‌ای خود را تا سال ۲۰۳۰ با مدل‌های آلایندگی صفر پر کند. شرکت BMW پرچمدار تمام الکتریکی خود یعنی مدل iX و شاسی بلندهای متوسط ​​iX۳ را به همراه مدل‌های i۴ Gran Coupe و i۴ M۵۰ معرفی کرد. این هفته، بی‌ام‌و شاسی‌بلندهای iX و iX۳ را به خط تولید خودروهای برقی موجود خود که از خودروی ساب کامپکت i۳ الکتریکی و سدان هیبریدی پلاگین i۸ تشکیل شده است، اضافه کرد. این شرکت قصد دارد i۴ Gran Coupe ۴ و i۴ M۵۰ را در سه ماه اول سال ۲۰۲۲ عرضه کند.

مرسدس بنز نیز در این نمایشگاه خودروی EQS جدید خود را به نمایش گذاشت، اولین سدان تمام الکتریکی که بر اساس معماری مدولار الکتریکی اختصاصی آن ساخته شده است. توماس کلاین، رئیس و مدیر اجرایی مرسدس بنز کره، در مصاحبه‌ای گفت: ما این کار را با این اعتقاد انجام می‌دهیم که آینده از آن خودروهای الکتریکی است و به همین دلیل است که ما شجاعانه استراتژی خود را دوباره تعریف کرده‌ایم. او گفت کاملا واضح است که این خودروها در تمام ابعاد مربوطه و در همه بخش‌ها و برندهای فرعی، برقی و پایدار خواهند بود.