مدیرعامل بانک سینا با بیان این مطلب گفت: با تدوین سیاست‌های هوشمندانه، برنامه‌ریزی مدون و تلاش همه همکاران توانستیم رویکرد درخشان و مناسبی از عملکرد بانک را به نمایش بگذاریم.

سیدضیاءایمانی با اشاره به بهبود عملکردها و موفقیت‌های بانک در شاخص‌های عملکردی، افزود: با وجود تمام محدودیت‌ها، بانک سینا در همه شاخص‌های عملکردی در حوزه منابع، اعطای تسهیلات و کاهش نسبت مطالبات موفقیت‌های خوبی را کسب کرده به طوری که اثرات مثبت آن در صورت‌های مالی مشهود است.

مدیرعامل بانک سینا ادامه داد: در حوزه وصول مطالبات با وجود بحران ناشی از کرونا که شبکه بانکی با مشکلاتی در این زمینه همراه بود نسبت آمار مطالبات غیرجاری بانک از ۱/ ۴ به ۱/ ۳درصد رسیده است،که به نسبت رقم ۱۳ تا ۱۵درصدی مطالبات در نظام بانکی، عملکرد بانک سینا در این حوزه بسیار مطلوب بوده است.

ایمانی با تاکید بر سرعت فرآیندها و عملیات بانکی در بانک سینا گفت: همکاران این بانک با تسریع در جذب و تخصیص منابع و دقت در پیاده‌سازی درست و صحیح برنامه‌های تعیین شده، نشان دادند که می‌توانند به آنچه در مسیر تعالی و پیشرفت مدنظر است، دست یابند.وی با تاکید بر ضرورت جلب رضایت مشتریان و ذی‌نفعان بانک گفت: رضایت‌مندی ذی‌نفعان در همه حوزه‌ها نمایانگر آن است که بانک سینا همواره سعی کرده با رعایت استانداردها و دستورالعمل‌های سازمان‌های نظارتی بر مدار موفقیت گام بردارد و این نشان‌دهنده سلامت و شفافیت مدیران و عزم بانک برای حرکت به سمت ترقی و پیشرفت است.

مدیرعامل بانک سینا خاطرنشان کرد: معتقدیم در ۴ یا ۵ ماه آخر سال دوران سختی خواهیم داشت که با همراهی و همدلی همکاران توانمند و کارآمد این زمان را نیز پشت سر خواهیم گذاشت.