سقف مبلغ این کارت‌ها ۵ میلیون ریال بوده که به مبلغ ۲۰ میلیون ریال افزایش یافت.این اقدام با توجه به‌ضرورت کاهش جابه‌جایی فیزیکی پول نقد و استفاده از اسکناس به‌عنوان یکی از منابع انتقال‌دهنده عوامل بیماری‌های عفونی اجراشده است. کارت‌های هدیه بانک سینا در مبالغ موردنظر مشتری با امکان درج عبارات دلخواه آنها صادر می‌شود و با استفاده از این کارت‌ها می‌توان نسبت به خرید کالا، خرید اینترنتی و پرداخت اینترنتی قبوض اقدام کرد.

 همچنین برای ارائه خدمات ویژه و تامین نیازهای مشتریان و سازمان‌ها امکان صدور کارت هدیه سینا به‌صورت گروهی در مبالغ انتخابی توسط مشتری در اسرع‌وقت فراهم‌ شده است.

درعین‌حال سید ضیاءالدین ایمانی،‌مدیرعامل این بانک در آیین بهره‌برداری از شعبه فاطمی و ساختمان جدید مدیریت منطقه غرب تهران اعلام کرد که  بانک سینا با تدوین استراتژی‌ها و سیاست‌های مشتری‌مدارانه و تلاش برای روان‌سازی امور، اقدامات موثری را به انجام رسانده و از این ‌پس نیز با ایجاد تنوع بیشتر در محصولات و خدمات به‌ویژه ارائه خدمات غیرحضوری که یکی از ضروریات و بایدهای امروز است، تلاش خواهد کرد.

 وی با بیان اینکه  سرمایه و امتیاز بانک اعتماد و رضایت مشتریان است، عنوان کرد: بانک سینا به پشتوانه اعتماد مشتریان  و پیشینه فعالیت ۳۵ ساله در نظام بانکی، در جایگاه مطلوبی قرار دارد و برای بهبود این روند جدی‌تر گام برخواهد داشت. مدیرعامل بانک سینا، بهره‌برداری از شعبه فاطمی و ساختمان جدید مدیریت منطقه غرب تهران را فرصتی مناسب برای خدمت‌رسانی مطلوب و بهینه به مشتریان دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به ایجاد فضای مطلوب فعالیت در ساختمان جدید، انتظار می‌رود در پایان سال شاهد تحقق اهداف و ارتقای شاخص‌های عملکردی باشیم.