ساعت‌های هوشمند جدید هوآوی  در راه ایران

هوآوی یکی از تولیدکنندگان برتر محصولات پوشیدنی دیجیتال به خصوص ساعت‌های هوشمند در دنیا است که سهم بازار خوبی از بازارهای جهانی این محصول را نیز در اختیار دارد. ساعت هوشمند به طور کلی ابزاری نوین است که به عنوان جایگزین برای ساعت‌های کلاسیک مطرح شده و قابلیت‌های بسیار زیادی را به کاربران هدیه کرده است؛ قابلیت‌هایی که بیشتر در حوزه سلامت فردی هستند.

دو محصول جدید هوآوی یعنی Watch GT2e و Watch Fit نیز از این قاعده مستثنی نیستند و قابلیت‌های زیادی در حفظ سلامت کاربر ارائه می‌کنند که در ادامه با این قابلیت‌ها بیشتر آشنا می‌شویم. هوآوی Watch GT2e از سری ساعت‌های پرچم‌دار هوآوی یعنی Watch GT2 است. البته این نسخه با قیمتی بهتر ارائه شده و در واقع نسخه اقتصادی‌تر این سری است. این سری حتی در این مدل نیز طراحی شیک و کیفیت ساخت بالایی دارد. در همین حال بزرگ‌ترین تفاوت ساعت هوآوی Watch Fit با باقی ساعت‌های هوآوی صفحه ‌نمایش مستطیل شکل آن است. این صفحه‌نمایش نسبت 70 درصدی به بدنه ساعت را دارد یعنی بخش بزرگی از آن را تشکیل داده است. به صورت کلی بسیاری از قابلیت‌های این دو ساعت به کمک برنامه همراه آنها روی گوشی هوشمند یعنی هوآوی Health در دسترس قرار می‌گیرد. این برنامه بخش‌های بسیاری دارد، اما به صورت کلی این برنامه تکمیل‌کننده ساعت هوشمند شما بوده و بسیاری از اطلاعات ساعت به این برنامه منتقل شده و آنالیزهای بعدی توسط این برنامه صورت می‌گیرد. 

سنجش میزان اکسیژن خون یکی دیگر از قابلیت‌های مفید دیگر این ساعت‌ها است و در صورت ورود به منطقه خطر در میزان اکسیژن خون، اخطار خواهد داد.