به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل روزنامه «دنیای‌اقتصاد» به نقل از سی‌ان‌ان، محدودیت‌های گوناگون مسافرت که به دلیل شیوع کووید-۱۹ هرروز در حال تغییر هستند، باعث شده است افراد بسیار زیادی سال جدید میلادی را دور از خانه به سر ببرند. در حال حاضر شاخه‌ای جدید از ویروس کرونا در بریتانیا ایجاد شده‌ است که سرعت شیوع بیشتری دارد و همین مساله باعث شده‌ است چند کشور پروازهای خود به بریتانیا را متوقف کنند. این مساله جدید دور ماندن بریتانیایی‌ها از خانه را بیش ‌از پیش تشدید و حس دلتنگی بسیار زیادی برای افراد گوناگون ایجاد کرده است.

با این ‌حال، وب‌سایت My Baggage فکری بکر برای افرادی کرده است که دلتنگ خانه هستند؛ فکری که به معنای دقیق کلمه مانند هوایی تازه مخاطب را سرحال می‌آورد: بطری‌هایی 500 میلی‌لیتری که هوای معطر لندن، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی را در خود نگه می‌دارند تا برسند به دست مشتری‌های بریتانیایی که در نقاط مختلف دنیا حضور دارند و از این طریق حس و حال خانه بازهم برای آنها زنده شود.

این بطری‌ها 25 پوند قیمت دارند و با داشتن درهای چوب‌پنبه‌ای این امکان را برای مشتری دارند که هر وقت دلش خواست در آن را بازکرده و عطر آن را استشمام کند و با بستن در جلوی خالی شدن هوای آن را بگیرد. نکته جالب داستان نهفته در این مساله است که این کمپانی اعلام کرده به‌جز 4 کشور بریتانیا با توجه به درخواست مشتری‌ها از هر نقطه دیگری هم چنین محصولی را تهیه می‌کند.