انجام فعالیت سرمایه‌گذاری و ایجاد کارخانه‌ها و طراحی مشاوره در زمینه تولید و توزیع انواع محصولات فولادی ازجمله فعالیت‌های مجتمع فولاد صنعت بناب است که یک شرکت سهامی خاص و غیربورسی محسوب می‌شود. بانک گردشگری با نماد «وگردش» «وسرمایه» ثبت شده ۶ هزار میلیارد ریال وثبت نشده ۹ هزار میلیارد ریال، پیش‌تر نیز اعلام کرده بود که مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام تا تاریخ پنجم مهرماه آینده است.

براساس تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده ۲۸ تیرماه گذشته و با توجه به افزایش سرمایه شرکت مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام از تاریخ ۸ مردادماه جاری تا ۵ مهرماه آینده تعیین‌شده است. در مجمع بانک گردشگری و با موافقت سهامداران، افزایش سرمایه بانک از شش‌هزار میلیارد ریال به ۱۵ هزار میلیارد ریال از محل آورده نقدی به تصویب رسید.

مدیرعامل بانک گردشگری در جلسه مجمع، با ارائه گزارش عملکرد هیات‌مدیره گفت: هدف از برنامه استراتژیک بانک که تدوین، ابلاغ و به اجرا گذاشته شد، پاسداری از دارایی‌ها، افزایش بهره‌وری، بهبود فرآیندها، ارتقای کیفی خدمات، ایجاد محصولات جدید بود که همه در سرلوحه فعالیت‌ها بود تا این بانک در نظام پولی و بانکی در یک جایگاه ویژه قرار گیرد.

مرتضی خامی با اشاره به اینکه اقدامات انجام‌شده، همه نشانگر حرکت‌های مثبت در بانک بوده است، افزود: در سال ۹۸ با اجرای برنامه‌های بانک موفق شدیم در کیفی‌سازی عملیات بانکی اقدامات موثری انجام دهیم که ازجمله آنها می‌توان به کاهش قیمت تمام‌شده پول اشاره کرد.