افزایش کارآیی بتن بدون استفاده از آب

 در این میان فوق روان‌سازهای نسل جدید شرکت دنیای بتن پارسیان با پایه پلی‌کربوکسیلات اتر به‌عنوان انقلاب در صنعت‌ مهندسی عمران لقب گرفته‌اند. احسان سراج، مدیرعامل شرکت دنیای بتن پارسیان  در این خصوص گفت: این محصول با افزایش کارآیی بتن بدون افزایش آب باعث افزایش مقاومت سازه در برابر بارهای ثقلی و لرزه‌ای، همچنین افزایش دوام بتن و گامی برای توسعه پایدار است. وی با بیان اینکه تحقیق و توسعه به‌عنوان شاهرگ حیاتی در شرکت‌های تولیدی است که بدون آن، شرکت تولیدی رو به زوال می‌رود، تاکید کرد: در همین راستا نیز این شرکت با تخصیص بخشی از فروش شرکت به فعالیت‌های تحقیق و توسعه پرداخته است و تاکنون موفق به تولید دو محصول گروت‌‌های پایه سیمانی با مقاومت بالای ۹۰ مگاپاسکال و روکش پلیمری مربوط به بتن‌های نما یا اکسپوز شده است.

وی در خصوص توجه به کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش گفت: این شرکت سعی کرده تا با ارائه مشاوره رایگان و پشتیبانی‌های فنی، همچنین بازدیدهای منظم و دوره‌ای از پروژه‌ها، علاوه بر فروش محصولات تولیدی تا انتهای پروژه در کنار کارفرمایان قرار گیرد و با بهینه‌سازی طرح‌های اختلاط بتن و طرح‌های مشابه، رضایت کارفرمایان محترم را برآورده سازد.

مدیر عامل شرکت دنیای بتن پارسیان خاطرنشان کرد: بخش‌خصوصی همواره نیازمند حمایت مستقیم و غیرمستقیم دولت، ازجمله کاهش مالیات‌ها و حذف مقررات مربوط به واردات و صادرات بوده است. اعطای وام‌های بلندمدت نیز در راستای اهداف شرکت‌های تولیدی و کارآفرینی این شرکت‌ها دارای اهمیت ویژه‌ای است. بدیهی است با حمایت‌های دولت، بخش‌های خصوصی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ارکان اقتصاد می‌توانند در کارآفرینی و رشد اقتصادی کشور سهیم باشند.

وی با اشاره به اهداف و برنامه‌های شرکت تاکید کرد: مانند همه شرکت‌های تولیدی اهداف این شرکت نیز به سه دسته‌کوتاه مدت، میان‌مدت و بلندمدت تقسیم می‌شود؛ اهداف بلندمدت این شرکت با تمرکز بر واحدهای تحقیق و توسعه و مدیریت فنی، ایجاد محصولات نوین و تجاری‌سازی آنها در مقیاس صنعتی، شرکت در نمایشگاه‌های بزرگ بین‌المللی و صادرات به کشورهای همسایه است. این مهم تاکنون در زمینه محصولات کف‌سازی پیشرفت چشمگیری داشته است.

شرکت دنیای بتن پارسیان فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۸۸ با تمرکز بر اجرای پروژه‌های کف‌سازی صنعتی، آب‌بندی و تولید محصولات مرتبط با صنعت شیمی ساختمان آغاز کرد. سبد اصلی کالای این شرکت شامل تهیه مواد اولیه کف‌سازی به روش ملاتی و خشکه‌پاش، اپوکسی، پلی‌اورتان و کف‌سازی‌های استامپی، مواد آب‌بند بتن شامل لجن‌های میکروسیلیس، مواد نفوذ‌‌گر کریستال شونده و الاستومری دوجزئی، آب‌بندهای پودری و پوشش‌های آب‌گریز و انواع افزودنی‌های بتن و چسب‌های ساختمانی و صنعتی است.