افزایش فعالیت «ایمپاسیبل فودز» در آمریکا

به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل روزنامه «دنیای اقتصاد»به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، چالش‌هایی که ویروس کرونا برای کسب‌و‌کارها ایجاد کرده تقریبا تمامی حوزه‌ها را متاثر از خود کرده است و در این شرایط شرکت‌هایی که نوآورتر هستند تلاش می‌کنند تا بهترین استفاده را از تغییرات ایجاد شده در رفتار مصرف‌کنندگان ببرند. یکی از همین شرکت‌ها که تنها حدود ۹ سال از تاسیس آن می‌گذرد، «ایمپاسیبل فودز» نام دارد. در همین راستا قرار است همبرگرهای گیاهی ایمپاسیبل اکنون در اختیار فروشگاه‌های خواربارفروشی در نوادا و شیکاگو قرار گیرد. ایمپاسیبل فودز که یک شرکت سهامی خاص است برای نخستین‌بار در ماه سپتامبر همبرگرهای گیاهی خود را در فروشگاه‌های کالیفرنیا، سپس در سواحل شرقی ایالات‌متحده عرضه کرده بود.

قرار است این توسعه کسب‌و‌کار ایمپاسیبل موجب شود تا همبرگرهای گیاهی این برند در بیش از یک هزار فروشگاه زنجیره‌ای سیف‌وی در منطقه نوادا و شیکاگو، بخشی از ایندیانا و آیووا عرضه شوند. حضور محصولات این شرکت شاهد رشد روزافزونی در فروشگاه‌های کالیفرنیا و سواحل شرقی ایالات ‌متحده بوده است. شرکت ایمپاسیبل فودز که در سال 2011 کار خود را آغاز کرد در ابتدا تنها محصولات خود را در اختیار رستوران‌ها و فست‌فودها قرار می‌داد و تنها نزدیک به یک سال از ورودش به فروشگاه‌های خواربار می‌گذرد. 

لی می‌گوید همه‌گیری کرونا تاثیرات زیادی بر کسب‌و‌کارهای رستوران‌هایی گذاشته است که مشتریان ما هستند. ما در این بحران، فرصت نوآوری را دیدیم. حتی برخی از توزیع‌کنندگان ما اکنون آماده است تا همبرگرهای خام‌گیاهی را به مشتریان درب منازل تحویل دهند.»

او تاکید کرد که این شرکت تلاش می‌کند تا هر دو نوع مشتری خود را در رستوران‌ها و منازل حمایت کند و اکنون نیز در حال عرضه محصولات گیاهی به یک‌هزار فروشگاه در ایالات‌متحده هستیم.

بسته‌های 340گرمی همبرگر گیاهی «ایمپاسیبل فودز» قیمتی برابر با 99/ 8 دلار دارند.