کرمان موتور در طرح پیش فروش بهمن ۹۸ قیمت جک S۳ را ۲۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرد و با توجه به بازار فعلی خودرو، این کراس اور به عنوان اقتصادی‌ترین خودروی بازار شناخته می شود.   تنوع سبد محصولات جک، قابل تامل است و چهار مدل سواری J۴، J۵، J۶ و A۶۰، همراه با چهار شاسی‌بلند S۲ ،S۳ ،S۵ و S۷ را شامل می‌شود. از سوی دیگر، یک مدل وانت پیکاپ و پنج نوع ون مختلف هم در سبد جک وجود دارد. این خودروساز چینی، سرمایه‌گذاری گسترده‌ای هم بر محصولات تمام الکتریکی داشته است و در حال حاضر یک مدل سواری و یک مدل کراس‌اور از این نوع، تولید می‌کند. در مجموع، تیراژ تولید جک حدود ۶۰۰ هزار دستگاه در سال است و عمده محصولات آن، در بازار داخلی چین فروخته می‌شوند.

ابعاد جک S۳، شامل طول ۴۳۲۵ میلی‌متر و عرض ۱۷۶۵ میلی‌متر است که با ارتفاع سقف ۱۶۶۰ میلی‌متر و فاصله محورهای ۲۵۶۰ میلی‌متر ارائه می‌شود. با این حساب، کراس‌اور S۳ حدود ۱۰.۵ سانتی‌متر طول کمتری نسبت به S۵ دارد، درحالی‌که با ۷.۵ سانتی‌متر عرض کمتر و ارتفاع سقف مشابه ارائه می‌شود. از نظر فاصله محورها هم مدل S۳، حدود ۸.۵ سانتی‌متر کوتاه‌تر است که مسلما بر اندازه کابین و فضای صندوق بار، تأثیر می‌گذارد.

تنها یک پیشرانه برای جک S۳ قابل سفارش است که نمونه تنفس طبیعی ۵/ ۱ لیتری را شامل می‌شود. با این نوع پیشرانه، قدرت ۱۱۱ اسب بخار و گشتاور ۱۴۶ نیوتن‌متر فراهم می‌شود. بیشترین قدرت در دور موتور ۶۰۰۰ دور بر دقیقه و نهایت گشتاور از دور موتور ۳۵۰۰ تا ۴۵۰۰ دور بر دقیقه حاصل می‌شود که آمار نسبتا خوبی است؛ اما برای خودرویی به وزن ۱۲۲۰ کیلوگرم، مسلما پرشتاب و سرعتی، عمل نخواهد کرد. آزمایش رسمی از زمان‌گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت جک S۳ در دسترس نیست؛ اما با توجه به حضور گیربکس CVT، می‌توان انتظار داشت در زمانی حدود ۱۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. نهایت سرعت این خودرو در سایت شرکت سازنده، ۱۷۵ کیلومتر بر ساعت عنوان شده است. میانگین مصرف سوخت هم با بنزین استاندارد چین، ۶ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر دیده می‌شود که احتمالا با بنزین و شرایط کشور ما، حدود ۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر خواهد بود.