تصادف مرگبار در کیلومتر ۳۵ محور ایرانشهر- سرباز / 7 نفر کشته شدند

سرهنگ مصطفی کول‌زاده، فرمانده پلیس‌راه جنوب سیستان و بلوچستان روز جمعه شب در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این حادثه امشب در کیلومتر ۳۵ محور ایرانشهر- سرباز رخ داد که به دلیل شدت برخورد و آتش گرفتن خودروها تمام هفت سرنشین هر ۲ خودرو جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: علت این تصادف بی احتیاطی از سوی راننده سواری دنا به علت تجاوز به چپ ناشی از سبقت خودرو سواری تشخیص داده شد.

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: خودداری از عجله در سفر و داشتن استراحت کافی برای حدود ۱۵ دقیقه پس از هر ۲ ساعت رانندگی برای جلوگیری از خستگی و خواب آلودگی راننده وسیله نقلیه ضروری است.

خبر مرتبط
جنایت هولناک در یاسوج در اثر اختلاف خانودگی

فردی در یاسوج با شلیک گلوله به سمت نامادری خود، وی را به قتل رسانده و از محل متواری شده است.

وی تصریح کرد: رانندگان توجه داشته باشند رعایت فاصله طولی و رانندگی با سرعت مطمئنه می‌تواند از بروز بسیاری سوانح و تلفات جاده‌ای جلوگیری کند.

به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی راه‌های ارتباطی دارای ۲ قرارگاه پلیس راه و ۲ اداره‌کل راه و شهرسازی در شمال به مرکزیت زاهدان و جنوب به مرکزیت ایرانشهر است که شهرستان‌های شمالی و مرکزی شامل زابل، هیرمند، زهک، نیمروز، هامون، زاهدان، میرجاوه، تفتان، خاش، سراوان، سیب سوران و مهرستان زیر پوشش قرارگاه شمال و شهرستان‌های جنوبی ایرانشهر، دلگان، فنوج، قصرقند، نیکشهر، دشتیاری، سرباز، زرآباد، کنارک و چابهار زیرپوشش قرارگاه پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان قرار دارند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.