برخورد مرگبار خودرو سواری و کامیون / 2 سرنشین پراید در دم جان باختند

رییس پلیس راه استان قزوین گفت: برخورد سواری پراید با کامیون بادسان در جاده قدیم قزوین-تهران ۲ کشته و یک مجروح برجای گذاشت.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف یک دستگاه کامیون باری با سواری پراید در جاده قدیم "قزوین-تهران" حوالی نیروگاه شهید رجایی، بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راه به محل اعزام شدند.

خبر مرتبط
آمار تکان دهنده مرگ و میر ناشی از آلودگی هوا

یک متخصص رادیو آنکولوژی با بیان اینکه آلودگی هوا تأثیرات کوتاه و بلند مدتی روی سلامت شهروندان دارد، اظهار کرد: در کوتاه مدت بر سلامت گروه‌های پرخطر که دارای بیماری‌های زمینه‌ای هستند تأثیر دارد، عوارض حاد در بلند مدت تأثیر خود را بر سلامت انسان‌ها نشان می‌دهد.

وی افزود: با حضور مأموران مشخص شد، سواری پراید با ۲ سرنشین وارد لاین مخالف شده و با کامیون بادسان برخورد کرده که متأسفانه در این حادثه راننده و یکی از سرنشینان خودرو پراید به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرده اند.

رییس پلیس راه استان قزوین با اشاره به اینکه در بررسی‌های کارشناسان ویژه تصادفات علت این حادثه تجاوز به چپ غیرمجاز راننده پراید نسبت به کامیون بادسان اعلام شده است، خاطرنشان کرد: دیگر سرنشین خودرو سواری توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شده و اجساد متوفی نیز تحویل عوامل بهشت فاطمه شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.