یک سوپ؛ این زن را میلیاردر کرد/ راز موفقیتی که در یک آشپزخانه کشف شد

به گزارش اقتصادنیوز، موریسون در سال ۲۰۱۱ از سوی مجله آمریکایی فورچون به عنوان بیست‌ویکمین زن قدرتمند در کسب‌وکار و تجارت معرفی شد.

زمانی که دنیز موریسون مدیریت شرکت کمبل را بر عهده داشت، او بر فراهم کردن مواد غذایی مغذی برای تمام لحظات زندگی خانواده‌ها متمرکز بود. شرکت کمبل که در سال ۱۸۶۹ (۱۵۵ سال قبل) توسط جوزف کمبل تاسیس شد، در تولید سوپ، هویج‌های تازه، آبمیوه و غذای ارگانیک کودک تخصص دارد و برای این محصولات، برندهای مطرحی مانند «کمبلز»، «بولت‌هواس فارمز» و «پلام ارگانیکس» را معرفی کرده است. کمبل همچنین در زمینه تولید بیسکویت و میان‌وعده، یکی از پیشتازان جهانی محسوب می‌شود. شرکت یادشده بر تقویت کسب‌وکار اصلی خود متمرکز بوده و در عین حال برای تبدیل شدن به یک شرکت پیشتاز در زمینه تولید مواد غذایی سالم، نسبت به گسترش در زمینه‌هایی که رشد سریع‌تر آن را رقم می‌زند، اهمیت زیادی قائل است. شرکت کمبل سوپ در طول تاریخ خود تغییرات متعددی را تجربه کرده است، از جمله گسترش فعالیت به بازارهای جهانی و همچنین انواع مختلف تغییرات در مدیریت و استراتژی‌های بازاریابی. به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت غذایی، کمبل همواره بر نوآوری، کیفیت و تامین محصولات متنوع و مطابق با نیازهای مشتریان متمرکز بوده است.

دنیز موریسون کارنامه موفقی در ایجاد کسب‌وکارهای قوی و توسعه برندهای شناخته‌شده دارد. موریسون در سال ۱۹۷۵ تحصیلات خود را در کالج بوستون در رشته اقتصاد و روان‌شناسی به پایان رساند. او کار خود را در شرکت آمریکایی «پروکتر اند گمبل» آغاز کرد و سپس در شرکت‌های «پپسی‌کو»، «نستله»، «نابیسکو» و «کرافت» به ادامه فعالیت پرداخت.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «کشف فرمول میلیاردر شدن در آشپزخانه/ ماجرای یک تحول بزرگ در صنعت تغذیه» بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.