تعداد اسرای اسرائیل اعلام شد

به گفته سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل، حدود ۱۵۰ صهیونیست در نوار غزه اسیر نیروهای مقاومت فلسطین هستند.

شبکه «سی‌‌ان‌ان» با سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل مصاحبه ترتیب داده و نظرات او را درباره وضعیت جاری این رژیم و عملیات طوفان الاقصی جویا شد.

اروپا عقب‌نشینی کرد

گیلعاد اردان در مصاحبه با این رسانه آمریکایی اعلام کرد، مقام‌های اسرائیلی باور دارند که حدود 150 اسیر صهیونیست در نوار غزه نگهداری می‌شوند.

سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل با اشاره به تحرکات نظامی این رژیم برای مقابله با عملیات طوفان الاقصی مدعی شد که تل‌آویو در تدارک برای «محو کردن توامندی‌های تروریستی حماس» است.

اردان اعلام کرد، مقام‌های رژیم صهیونیستی به بازگشت اسرای صهیونیست به فلسطین اشغالی امیدوار هستند اما وضعیت آنها «مانع ما برای انجام کاری که باید برای امن کردن آینده اسرائیل انجام بدهیم، نمی‌شود».

این مقام ارشد رژیم اشغالگر قدس با بیان اینکه بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ اسیر صهیونیست در غزه حضور دارند، افزود: «ما تعداد بی سابقه‌ای گروگان داریم».

وی ادامه داد: «ما از صلیب سرخ، سازمان‌های بین‎‌المللی انتظار داریم که روی این گروگان‌ها و نحوه رفتار با آنها تمرکز کنند و اینکه آیا با آنها طبق قوانین بین‌المللی رفتار می‌شود».

سفیر تل‌آویو در سازمان ملل افزود: «اگر حماس به تجهیز ساز و برگ نظامی خودش ادامه بدهد، ما نمی‌توانیم امنیت را برای شهروندان اسرائیل احیا کنیم...تمرکز حال حاضر ما نگاهبه یک استراتژی ملی برای محو کردن توانمندی‌های تروریستی حماس است».

اظهارات این مقام ارشد صهیونیست درباره تدارک رژیم صهیونیستی برای نابود کردن توانمندی‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه در شرایطی مطرح شده که طبق آخرین آمار رسانه‌های صهیونیست، این رژیم طی عملیات طوفان الاقصی بیش از هزار کشته داده است.

پیش از این در برخی خبرها آمده بود که نیروهای مقاومت فلسطین در جریان عملیات طوفان الاقصی، صدها نفر از صهیونیست‌ها را بازداشت و با خود به نوار غزه منتقل کردند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.