تائید صلاحیت ۱۶ نامزد برای انتخابات هیات فوتبال تهران

۱۶ نامزد ریاست هیات فوتبال تهران از سوی مراجع ذی صلاح مورد تایید قرار گرفتند.

در شرایطی که زمان ثبت نام انتخابات هیات فوتبال تهران در تاریخ ۱۶ اردیبشهت به اتمام رسیده بود، پس از کش و قوس‌های فراوان در نهایت همه نفراتی که از لحاظ سوابق مدیریتی مورد تایید قرار گرفته بودند، از نهادهای ذی‌صلاح نیز مجوز گرفتند.

مهرداد سراجی، مجید کیومرثی، سهیل مهدی، میرشاد ماجدی،  اکبر محمدی، صادق درودگر، مجید کیومرثی، علیرضا یزدانی، محمد خالقی، علیرضا سهرابی، حسین خبیری، نیما نکیسا، اسماعیل گودرزی، عباس زواره، علی روزبهانی، علی ایلکا، مهدی ملک آباد ۱۶ نفری هستند که صلاحیت آنها برای حضور در انتخابات مورد تایید قرار گرفت.

با این وجود صادق درودگر و نیما نکیسا که در حال حاضر به عنوان مدیرعامل در نساجی و ذوب آهن مشغول فعالیت بوده و حسین خبیری، عضو هیات مدیره پرسپولیس طبق آیین‌نامه هیات‌های استانی به دلیل فعالیت در این ۳ باشگاه حق حضور در انتخابات را ندارند. البته این نفرات پیش از این انصراف خود را از این رقابت انتخاباتی اعلام کرده بودند.

از طرفی وضعیت اکبر محمدی که به تازگی به عضویت شورای ورزش شرکت ملی صنایع مس درآمده قرار است به زودی در کمیته انتخابات این هیات مورد بررسی قرار بگیرد. هرچند ظاهرا او به این دلیل که بیشتر نقش مشورتی در این زمینه دارد، شاید مشکل خاصی برای حضور در انتخابات نداشته باشد.

زمان برگزاری انتخابات هیات فوتبال تهران به زودی مشخص خواهد شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.