این مرد ۲۰۷ کیلویی 82 کیلو شد!+عکس

در زمان آغاز دوره روزه گرفتن، وزن باربیری ۲۰۷ کیلوگرم بود و زمانی که به هدف ۸۲ کیلوگرم خود رسید، آن را متوقف کرد.

آگوستینو "آنگوس" جوزپه باربیری (۱۹۳۹ تا ۱۹۹۰) مردی اسکاتلندی بود که از ژوئن ۱۹۶۵ تا ژوییه ۱۹۶۶ به مدت ۳۸۲ روز روزه گرفت. وی طی این مدت با مصرف چای، قهوه، آب گازدار و ویتامین‌ها در خانه ای در تیپورت، اسکاتلند زندگی می‌کرد. باربیری به طور مرتب برای ارزیابی پزشکی به بیمارستان مریفیلد مراجعه می‌کرد.

باربیری موفق شد ۱۲۵ کیلوگرم از وزن خود را کاهش دهد و رکورد طول مدت روزه گرفتن را به نام خود ثبت کند. پزشکان برای کاهش وزن وی یک دوره روزه‌داری کوتاه را برنامه ریزی کرده بودند، اما باربیری اعتقادی به این برنامه نداشت و برای رسیدن به وزن دلخواه خود بر روزه داری طولانی مدت پافشاری کرد.

سلطان لاغری؛ مرد ۲۰۷ کیلویی به ۸۲ کیلو رسید/ عکس

باربیری برای ۳۸۲ روز (یک سال و ۱۷ روز) که در ۱۱ ژوییه ۱۹۶۶ به پایان رسید، فقط ویتامین‌ها، الکترولیت ها، مخمر (منبعی از تمام اسیدهای آمینه ضروری) و نوشیدنی‌های بدون کالری مانند چای، قهوه و آب معدنی مصرف کرد. وی گاهی اوقات مقدار کمی شیر و/یا شکر همراه با نوشیدنی‌های خود مصرف می‌کرد.

در زمان آغاز دوره روزه گرفتن، وزن باربیری ۲۰۷ کیلوگرم بود و زمانی که به هدف ۸۲ کیلوگرم خود رسید، آن را متوقف کرد. وی به طور میانگین کاهش ۳۲۷ گرم از وزن خود در روز یا ۱۰ کیلوگرم در ماه را تجربه کرد.

پس از رسیدن به وزن دلخواه، باربیری موفق شد آن را حفظ کند. پنج سال پس از پایان دوره روزه داری، وی ۸۹ کیلوگرم وزن داشت. پس از کاهش وزن، وی به واریک نقل مکان کرد. باربیری در سپتامبر ۱۹۹۰ درگذشت. وی دو فرزند پسر داشت.

سلطان لاغری؛ مرد ۲۰۷ کیلویی به ۸۲ کیلو رسید/ عکس

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.