درخواست عجیب وزیر جنجالی صهیونیست

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی که به دلیل مواضع افراطی خود باعث تشدید تنش‌های اخیر شده است، این بار خواستار تخریب خانه‌های فلسطینیان در ماه رمضان شد.

«ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از پلیس این رژیم خواست تا در ماه مبارک رمضان عملیات تخریب خانه‌های فلسطینیان در قدس اشغالی را به بهانه نداشتن مجوز، اجرایی کند.

بیانیه کرملین درباره گفت و گوی پوتین با رئیس‌جمهور ازبکستان

این درخواست بن گویر در حالی است که رژیم اشغالگر در چند سال گذشته به منظور پرهیز از تشدید تنش‌های میدانی، تخریب خانه‌های فلسطینیان را در ماه مبارک رمضان متوقف کرده بود.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که پلیس این رژیم برای اجرای خواسته‌های بن گویر آماده می‌شود با وجود آنکه اجرای عملیات تخریب خانه‌ها، تهدیدی برای شعله‌ور شدن اوضاع قدس اشغالی و کرانه باختری است.

بنابر گزارش وبگاه «عرب ۴۸»، دستورات بن گویر در حالی است که مسئولان دستگاه‌های رژیم صهیونیستی درباره هر گونه اقدامی که به تنش در میان فلسطینیان منجر شود، هشدار داده‌اند اما وی بدون توجه به این هشدار از پلیس خواسته است که تخریب خانه‌ها را اجرایی کند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین گزارش دادند که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم با مسئولان دستگاه‌های امنیتی از جمله «هرزی هالوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی، «یاکوف شبتای» بازرس کل پلیس، «رونن بار» رئیس شین بت و «آوی گیل» منشی نظامی نتانیاهو مشورت‌هایی را انجام داده و همگی اتفاق نظر دارند که بایستی اجرای قانونی که بن گویر در قدس شرقی آغاز کرده و طی آن عملیات تخریب خانه‌ها و تحمیل مالیات‌ها به بهانه نداشتن مجوز ساخت خانه‌ها بیشتر شده است، متوقف شود.

بر اساس این گزارش، نتانیاهو منشی نظامی خود را به نزد بن گویر اعزام کرده تا او را به توقف اجرای این عملیات‌ها علیه فلسطینیان ساکن قدس متقاعد کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.