سایپا محصول وارداتی خود را به بورس کالا می برد

چراغ عرضه خودروهای وارداتی در بورس کالا روشن می شود. آن طور که محمدعلی تیموری می گوید این خودرو همان چانگان 35CS پلاس خواهد بود.

براساس اعلام مدیرعامل سایپا قرار است این خودروساز سه محصول از برند چانگان را وارد کند که ۳۵CS پلاس اولین خودرو از این سه گانه خواهد بود.

واردات خودرو از هفته گذشته با ورود محصولات برند کیا به بندر لنگه استارت خورد. اما با توجه به اظهارات تیموری به نظر می رسد چانگان از کیا در جاده بورس کالا سبقت گرفته و این محصول چینی زودتر از برند کره ای روی تابلوی بورس کالا حاضر خواهد شد.

در حال حاضر محصولات هفت برند بین المللی خودروساز قرار است وارد باز کشور شوند. این هفت برند عبارتند از  کیا، هیوندایی، اشکودا، فولکس واگن، تویوتا، میتسوبیشتی و نیسان.

البته صحبت هایی در ارتباط با حضور فیات و سئات نیز مطرح است. البته فراموش نکنیم فیات با توجه به مشارکتی که با کرایسلر دارد و کرایسلر خودروساز آمریکایی محسوب می شود به نوعی ورودش به کشور با اما و اگرهایی همراه است هر چند که در برخی خبرها حتی محصولاتی که قرار است از این برند خودروساز ایتالیایی به کشور وارد شود نیز مشخص شده اند.

اما به رغم حضور برندهای مطرح بین المللی خودروساز در بازار کشور این چانگان است که گوی سبقت را از بقیه ربوده و زودتر خود را به بورس کالای تهران رسانده است. بنابراین متقاضیان چانگان برای خرید این خودرو باید به تهران، خیابان طالقانی، بعد از خیابان ولیعصر، نبش خیابان بندر انزلی، پلاک ۳۵۱ مراجعه کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.