جزئیات دستگیری ۴۰۹ مجرم در جنوب تهران

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۴۰۹ متهم در جریان جدیدترین مرحله طرح رعد در شهر ری خبر داد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان با اشاره به اجرای سیزدهمین مرحله طرح رعد در شهرستان ری از دستگیری ۴۰۹ متهم و مرتکبان جرائم مختلف خبرداد و گفت: در این طرح ۳۸ باند سرقت منهدم و ۲۴۳ سارق دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه با اجرای سیزدهمین طرح رعد ۴۷ فروشنده مواد مخدر دستگیر و بیش از ۶۷ کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف شد، تصریح کرد: از دیگر دستاوردهای این طرح کشف پنج قبضه سلاح گرم و ۱۱۶ قبضه سلاح سرد و کشف بیش از ۱۰۰۰ لیتر مشروبات الکلی و دستگیری ۱۲ نفر فروشنده مشروبات الکلی است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در اجرای این طرح ۲۰ خودرو و موتور سیکلت مسروقه نیز کشف و بیش از ۹۵ میلیارد ریال کالای قاچاق و ۱۰ میلیارد ریال اموال مسروقه کشف شد.

جلیلیان با اعلام اینکه در این شهرستان شاهد کاهش پنج درصدی سرقت، افزایش ۴۰ درصدی دستگیری‌ها و همچنین افزایش هفت درصدی کشفیات هستیم، گفت: از ابتدای سال تاکنون تعداد ۲۲۷۹پرونده غیرامنیتی به مراکز مشاوره ارجاع و مصالحه داده شده است.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان ری سرقت‌های به عنف نیز از ابتدای سال‌جاری تاکنون در شهرستان ری ۱۳درصد کاهش داشته و وضعیت کشف و دستگیری در حوزه سرقت نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹درصد افزایش کشف ثبت شده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.