آخرین وضعیت قیمت خودرو/افت 6 میلیونی «دنا معمولی» در بازار+جدول
 رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان پرتیراژهای ایران خودرو امروز پنج خودرو افت قیمت داشتند و سه خودرو بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند.

سیگنال کاهشی دلار به قیمت خودرو

کاهشی شدن نرخ دلار در بازار عمده دلیلی است که موجب شده تا بازار خودرو امروز روند کاهشی به خود گیرد. به گفته فعالان بازار خودرو امروز دلار در بازار افت قابل توجهی داشت و این امر موجب شد تا نرخ خودرو که در روزهای شکل افزایشی داشت امروز تغییر مسیر دهد و با این شرایط بازار پرتیراژهای ایران خودرو امروز افت یک تا ۶ میلیون تومانی در بازار داشته باشند.

روند بازار خودرو این روزها از سردرگمی قیمتی حکایت دارد، سردرگمی که موجب شده تا خریداران را از این آشفته بازار دورتر کند. 

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو ۲۰۷ دنده ای»، «پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای»، «سمند LX» ، «سمند LX با موتورEF۷ » و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی» ، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

ارزیابی ها نشان دهنده آن است که در میان خانواده دنا امروز «دنا معمولی» بیشترین افت قیمت در بازار پرتیراژهای ایران خودرو را به خود اختصاص داد و با افت ۶ میلیونی قیمت آن در بازار به ۳۹۵ میلیون تومان رسید. «رانا پلاس» هم با افت چهار میلیونی در بازار ۳۰۴ میلیون تومان قیمت گذاری شد. اما «دنا پلاس توربو اتومات» در بازار تغییر قیمت نداشت و ۵۱۰ میلیون تومان دست به دست شد.

از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده سمند امروز «سمند LX» در بازار تغییر قیمت نداشت و ۳۰۵ میلیون تومان قیمت خورد، اما «سمندLX با موتورEF۷» هم افت ۲ میلیونی در بازار داشت و قیمت آن به ۳۵۲ میلیون تومان رسید، «سمند سورن پلاس» هم امروز ۳۵۵ میلیون تومان در بازار قیمت خورد و افت سه میلیونی قیمت را تجربه کرد.

با توجه به ارزیابی بازار می توان گفت «پژو ۲۰۷ دنده‌ای» در بازار امروز  ۳۹۹ میلیون قیمت خورد و تغییر قیمتی در بازار نداشت و «پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای» هم ۴۰۵ میلیون تومانی شد و افتی یک میلیونی تومانی در بازار داشت.

ایران 13

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.