وضعیت قیمت خودروهای داخلی در بازار+جدول

ارزیابی بازار پرتیراژهایایران خودرو نشان دهند آن است که ایران خودرویی ها امروز با رشد۱ تا ۲ میلیون تومان در بازار عرضه شدند. رشد قیمت پرتیراژهای ایران خودرو امروز در حالی ثبت شد که نرخ دلار هم امروز نوسان رو به بالا داشت و بازار با این شرایط به صورت یکدست شکل افزایشی به خود گرفت.

از سوی دیگر به گفته فعالان بازار خودرو هر چند خودرو امروز شکل افزایشی داشته ،اما اخبار مرتبط مثبتی که از روند مذاکرات احیای برجام به گوش می رسد موجب شده تا این روند چندان پایدار به نظر نرسد.  

همچنین نوسان پی در پی قیمت خودرو در حالی است که به گفته فعالان بازار خودرو همچنان خریداران و فروشندگان تمایلی برای ورود به بازار از خود نشان نمی دهند. ظاهرا هر چند بازار خودرو از طولانی شدند مذاکرات خسته شده است، اما خریداران و فروشندگان انتظار را به ورود به بازار ترجیح می دهند.

قیمت های جدید محصولات ایران خودرو

 از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، «پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF۷» و «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «سمند LX با موتورEF۷»، «سمند سورن پلاس»،«رانا پلاس»، «دنا معمولی» و «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» در بازار با رشد قیمت عرضه شده اند.

با توجه به رصد بازار «رانا پلاس» امروز در بازار با افزایش ۲ میلیون تومانی در بازار ۳۰۹ میلیون تومان قیمت خورد.

از سوی دیگر در خانواده دنا نیز امروز «دنا معمولی» با رشد یک میلیون تومانی در بازار ۳۵۳ شد. قیمت «دنا پلاس توربو اتوماتیک» امروز بدون تغییر در بازار ۵۱۰ میلیون تومان رسید. 

در میان خانواده ۲۰۶ نیز هرچند «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» و «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» امروز بدون تغییر به ترتیب در بازار با قیمت ۲۷۲ و ۳۰۹ میلیون تومان عرضه شدند ، اما قیمت «پژو ۲۰۶  صندوقدار» با رشد یک میلیون تومانی در بازار ۳۰۸ میلیون تومان قیمت خورد.  

در میان خانواده سمند نیز امروز شاهد رشد یک میلیونی قیمت در بازار بودیم ، رصد بازار نشان دهنده آن است که امروز «سمند LX با موتورEF۷» در بازار ۲۸۲ میلیون تومانی شد. از سوی دیگر قیمت «سمند سورن پلاس» نیز امروز در بازار به ۳۱۶ میلیون تومان رسید.

ایران 4

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.