معاون اجرایی رئیسی: تمام تعهدات سفرهای استانی رئیس جمهور محقق شده است

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: تمام تعهدات سفرهای استانی سال گذشته رئیس جمهور از محل منابع عمومی، بالغ بر ۱۰۰ درصد و برخی از استان ها تا ۱۳۲ درصد پرداخت و محقق شده است.

سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به نزدیک شدن به یک سالگی سفرهای استانی رئیس جمهور اظهار داشت: ابتدا باید بگویم که هر سفری که در سال ۱۴۰۰ توسط رئیس جمهور انجام شده است تمام تعهدات این سفرها از محل منابع عمومی، بالغ بر ۱۰۰ درصد و برخی از استان ها تا ۱۳۲ درصد پردا۲۱۷خت و محقق شده است.

وی افزود: بخش دیگر نیز، از محل منابع داخلی دستگاه ها و وزارتخانه ها تخصیص پیدا کرده و خوشبختانه این منابع نزدیک به تحقق ۱۰۰ درصدی داشته است و همچنین بخشی دیگر نیز از محل استانداری ها برای اجرای طرح ها و پروژه ها پیش بینی شده است.

معاون اجرایی رئیسی : تمام تعهدات سفرهای استانی رئیس جمهور محقق شده است

 

 

معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به تسهیلات، گفت: در تخصیص تسهیلات نیز این تسهیلات در موضوعات مختلف از جمله ازدواج به صورت ۱۰۰ درصدی پرداخت شده و سایر تسهیلات مانند مسکن نیز در شرف پرداخت است.

مرتضوی تصریح کرد: بعد از اتمام دور اول سفرهای استانی احتمالا این سفرها ادامه داشته باشد، اما این موضوع منوط به این مورد است که طرح های نویی وجود داشته باشد ولی سفر های بنده تا نهایی شدن مصوبات استان ها ادامه دار خواهد بود زیرا توسعه کشور جزو اولویت های اساسی دولت سیزدهم است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.