پرسپولیس از دور جام حذفی کنار رفت

آلومینیوک اراک با برتری ۳ بر ۲ مقابل پرسپولیس، حکم به حذف شاگردان یحیی گل‌محمدی داد.

با این نتیجه، پرسپولیس از دور جام حذفی کنار رفت و آلومینیوم اراک در مرحله بعد میزبان خلیج فارس ماهشهر است.

احسان پهلوان در دقیقه ۹ و مهدی ترابی در دقیقه ۳+۴۵ (پنالتی) برای پرسپولیس و محمدرضا آزادی در دقیقه ۲۱ و ۶۵ و محمد علی‌نژاد در دقیقه ۵۳ برای آلومینیوم اراک گلزنی کردند.

نیمه اول

در دقیقه سه شوت میلاد سرلک به سمت دروازه توسط پورحمیدی دفع شد و روی ریباند، مجددا کامیابی‌نیا شوت زد که باز هم پورحمیدی توپ را به صورت ناقص دور کرد و دروازه تیمش را بسته نگه داشت.

گل:  احسان پهلوان در نهمین دقیقه از این مسابقه در داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک ضربه فنی، دروازه آلومینیوم اراک را گشود.

گل:  آلومینیوم اراک در دقیقه ۲۱ گل خورده را جبران کرد. محمدرضا آزادی پاس ارسالی به دهانه دروازه را تبدیل به گل نخست تیمش کرد.

پرسپولیس در دقیقه ۲۷ با شوت از راه دور ترابی دروازه پورحمیدی را تهدید کرد که او باز هم در دو مرتبه، توپ را در آغوش گرفت. در دقیقه ۳۸ امید عالیشاه با شوتی پرقدرت دروازه آلومینیوم را هدف قرارداد که پورحمیدی باز هم ناجی دروازه تیمش بود. یک دقیقه بعد توپ خطرناکی به داخل محوطه آمد که باز هم پورحمیدی مرد اول این صحنه بود.

آلومینیوم روی حرکت علی نژاد و آزادی در دقیقه ۴۲ صاحب موقعیت مناسبی شد که شوت آزادی کم جان بود و گوهری به راحتی این توپ را در آغوش گرفت.

در دقیقه ۱+۴۵، شرزود تیمروف در حال نفوذ برای زدن ضربه سر، توسط میثم مجیدی در داخل محوطه جریمه سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد.

گل:  مهدی ترابی در دقیقه ۳+۴۵ ضربه پنالتی را تبدیل به گل کرد.

نیمه دوم

گل:  در دقیقه ۵۳، شوت فنی محمد علی نژاد بعد ازبرخورد به دیرک افقی دروازه پرسپولیس تبدیل به گل دوم آلومینیوم اراک شد.

در دقیقه ۶۱ آلومینیوم صاحب موقعیت مناسبی شد که بعد از تعلل فراوان، شریفات اقدام به شوت زدن کرد که ضربه او به آسمان رفت. در دقیقه ۶۴ قائد رحمتی از راه دور بخت خود را آزمایش کرد که ضربه قدرتی او توسط گوهری به کرنر رفت.

گل:  محمدرضا آزادی در دقیقه ۶۵ محمدرضا آزادی توپ سرگردان در محوطه جریمه را با شوت زمینی و محکم وارد دروازه پرسپولیس کرد و آلومینیوم به گل سوم رسید.

در دقیقه ۷۱، روی اشتباه وحدت هنانوف، مهاجم آلومینیوم با گوهری تک به تک شد و این دروازه‌بان هم با خطای پنالتی بازیکن حریف را متوقف کرد. آزادی پشت ضربه پنالتی قرار گرفت که گوهری شوت او را مهار کرد و مانع از افزایش اختلاف شد.

در ادامه تلاش دو تیم حاصلی نداشت تا پرسپولیس از جام حذفی، حذف شود.

ترکیب پرسپولیس: احمد گوهری (کارت زرد)، فرشاد فرجی (سعید آقایی ۲۳)، علی نعمتی، رامین رضائیان (کارت زرد) (منوچهر صفروف ۸۵)، وحدت هنانوف، کمال کامیابی‌نیا (رضا اسدی ۶۸)، میلاد سرلک، امید عالیشاه (مهدی عبدی ۶۸)، احسان پهلوان، مهدی ترابی و تیمیروف (حامد پاکدل ۸۵).

ترکیب آلومینیوم اراک: حسن پورحمیدی، وحید محمدزاده (کارت زرد)، رامتین سلیمان زاده، مصطفی احمدی، علیرضا نقی زاده (امیر نوری ۸۱)، محمد علی نژاد، میثم مجیدی (کارت زرد) (پوریا آریا کیا ۵۳)، محمدرضا آزادی (مهرداد بایرامی ۸۹)، میلاد فخرالدینی (امیر محمد هوشمند ۸۹)، اسماعیل شریفات و محمود قائدرحمتی (کارت زرد).

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.