از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، پرسپولیس از ساعت ۱۷:۱۵ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی میزبان پدیده بود. این دیدار در نیمه نخست با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

گزارش بازی

شاگردان گل‌محمدی بهتر از حریف بازی را شروع کردند و در دقیقه دوم این دیدار به طور جدی دروازه بیرانوند تهدید شد که مهدی شیری از روی خط توپ را دور کرد.

گل: پدیده در ادامه بازی خوب و هجومی خود، توانست در دقیقه ۱۲ روی ضد حمله تند و تیز، خط دفاع پرسپولیس را غافلگیر کرد و محمدمهدی مهدی‌خانی در موقعیت تک به تک با علیرضا بیرانوند توپ را به سمت دروازه شوت زد که تلاش مصلح برای جلوگیری از ورود توپ به دروازه کافی نبود و توپ با دخالت این بازیکن به گل پدیده تبدیل شد.

گل: در دقیقه بیستم این دیدار پرسپولیس با ارسال مهدی ترابی از روی کرنر و ضربه سر شایان مصلح به گل تساوی دست یافت. مصلح با این گل، توانست ناکامی در جلوگیری از گل پدیده را جبران کند.

در ادامه بازی پایاپای شد اما هر دو تیم به دنبال زدن گل پیروزی‌بخش بودند که در دقیقه ۲۳، پدیده حمله دیگری را تدارک دید که این بار بیرانوند زودتر از بازیکن حریف، توپ را گرفت که در ادامه به یک درگیری جزئی هم ختم شد.

در نهایت  نیمه اول بدون اتفاق خاصی دنبال شد و دو تیم یک بر یک مساوی به کار خود پایان دادند و راهی رختکن شدند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، شایان مصلح، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالله‌ی، سروش رفیعی، سیامک نعمتی، مهدی ترابی و علی علیپور.

ترکیب پدیده: میلاد فراهانی، محمدحسین مرادمند (کارت زرد)، سید عبدالله حسینی، مرتضی منصوری، علی نعمتی، مسعود ریگی، اکبر صادقی، محمد قاسمی‌نژاد، امین قاسمی‌نژاد، محمدمهدی مهدی‌خانی و یونس شاکری.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.